Новини
/

Перше педагогічне випробовування студентів-філологів

Перше педагогічне випробовування студентів-філологів

Image

Admin

24 Грудня 2018

Головні

Виховує все: люди, речі, явища,

але перш за все тадовше за все –люди.

З них на першомумісці – батьки і педагоги.

Антон Макаренко.

 

Дзвоник дзвенить, відчиняється клас, і жвавий потік дітлахів,розбігаючись врізнобіч шаленим водоспадом, заповнює шкільний коридор. Пронизливий галас у вухах й постійне мерехкотіння в очах… Так нічого не змінилося…Хоча ні!Тепер ми  – вчителі.

Ті, хто колись так боялисявиходити до дошки й відповідати, подорослішали,стали студентами Бердянського державного педагогічного університету і сповнені знаннями, натхненням та молодою енергією вирушили підкорювати педагогічнівершини.

Цілих шість тижнів (з 29 жовтня по 8 грудня) школи№2, 3, 6, 11, 20, гімназія № 3 «Сузір'я» та Бердянський муніципальний ліцей з радістю приймали студентів-філологів, серед яких були і випускники цих шкіл, на педагогічній практиці.І цілих шість тижнів студенти 4АМЛ групи спеціальності 6.020303 Філологія. Мова і література (англійська) дивували своїх же вчителів (і не тільки!) високим рівнем знань зфахових дисциплін.

Під керівництвом доцентівСпівак Ірини Едуардівни(кафедра української та зарубіжної літератури і порівняльного літературознавства) та Ярової Олени Борисівни(кафедра іноземних мов і методики викладання) практика для молодих учителів стала справжнім задоволенням, оскільки всебічно підготовлені студенти з легкістю знайшли спільну мову з досвідченими вчителями, з учнями, змогли перевірити свої знання на практиці  та втілити креативні ідеї.

Отримана можливість проявити себе, набути досвіду та, хоч і ненадовго, стати частинкою великої шкільної родини, ні в якому разі не була згаяна. Абсолютно нові емоції та враження, а головне – набуті навички педагогічної діяльності – неоціненні!

Педагогічна практика дала можливість студентам-філологамзастосувати свої теоретичні знання з англійської мови та зарубіжної літератури, перевірити власну методичну підготовку, познайомитися з обов’язками та відчути відповідальність класного керівника.Педагогічна практика спонукала до творчої реалізації, до осмислення проблем сучасної школи на етапі реформування освіти.А головне – ми відчули себе творчими й окриленими, ми усвідомили себе вчителем!

Щиро дякуємо адміністраціям шкіл, у яких ми проходили практику, вчителям і нашим університетським викладачам.

Роздуми після практики

 

« – Я ніколи не думала, що бути вчителем так захопливо і важко водночас! – говорить студентка Вовк Аліна – Проте, це моя давня мрія, і я зроблю усе, щоб стати професіоналом своєї справи».

« – Я хочу дати дітям те, що колись дала мені моя вчителька зарубіжної літератури: вміння чути і відчувати  художнє Слово, формувати свій погляд на світ, творчо мислити,  бачити, щось більше, ніж просто шкільний предмет. Вона навчила мене бути  читачем» (Леся Леонова);

« – Моє завдання як педагога, перш за все, навчити учня. Дати дітямзнання, якими вони можутьскористатися у щоденномужитті і своїхмайбутніхдосягненнях»(Юлія Шевчук).

« – 7 груднязакінчився один ізнайважливіших,на мою думку, етапівнашогонавчання. Цілих 6 тижнів ми проходили педагогічну практику в школі. Моя відбуваласяумісті Волноваха, в моїйріднійшколі№7. Я ніби знов повернулася в ті безтурботні шкільні роки!. Однак тоді я чітко розуміла, шо я маю вже іншу місію: «Навчитися, щоб навчати». Робота вчителя є надзвичайно важливою, цінною та відповідальною! Я ще раз у цьому переконалася і знайшла підтвердження своїм словам, що справжнім вчителем може бути тільки професіонал своєї справи, який дуже любить дітей! Звичайно, інколибуловажко, через незнання того, як же правильно застосуватисвоїзнання на практиці, але в такімоменти на помічзавжди приходили моїмудрі та досвіченівчителіТетянаІванівна ,ЮліяВікторівна та Ольга Олександрівна. Я намагалася максимально перенятиїхнійдосвід. І теперможу з упевненістюсказати, що я отрималанадзвичайнукількістьемоцій та вражень. Івже точно переконалася, що я правильно обрала свою майбутнюпрофесію (Ірина Годлевська).

 

20181221_132052 image1

image2 image3

 

Марина Фірсова, студентка 4АМЛ групи

факультету філології та соціальних комунікацій

Конкурси

Сталий розвиток

Педагогічні інновації

Конкурси

Сталий розвиток

Педагогічні інновації

Освітні практики сталого розвитку як інструмент подолання когнітивних бар’єрів у школярів під час вивчення біології

27 листопада 2025 року відбувся другий тур Всеукраїнського конкурсу наукових…

4 Грудня 2025

Детальніше

Наука

Освітні технології

Наукові заходи

Наука

Освітні технології

Наукові заходи

Участь викладача БДПУ у Всеукраїнському круглому столі «Цифрова трансформація освіти: стан, проблеми, перспективи»

З метою активізації створення та використання педагогічними працівниками інформаційно-комунікаційних технологій…

4 Грудня 2025

Детальніше

Креативний розвиток

Наукові заходи

Викладачі

Креативний розвиток

Наукові заходи

Викладачі

Засідання наукового перекладацького гуртка: "Гумор і гра слів: чи можна перекласти сміх?"

Наприкінці листопада в місті Запоріжжі відбулося засідання наукового перекладацького гуртка…

4 Грудня 2025

Детальніше

Викладачі

Студентське життя

Викладачі

Студентське життя

Сучасне рабство: усвідомити, щоб запобігти!

З нагоди Всесвітнього дня боротьби з рабством 2 грудня 2025…

4 Грудня 2025

Детальніше