Новини
/

Професійна комунікація з майбутніми роботодавцями

Професійна комунікація з майбутніми роботодавцями

Image

Admin

27 Квітня 2020

Головні

Теоретичні та методичні основи, якими оволодівають здобувачі вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта під час навчання в університеті потребують практичного відпрацювання. Для цього майбутні вихователі проходять виробничу практику, де мають можливість в умовах реального освітнього процесу «відшліфовувати» свої професійні вміння. По закінченню навчання кожного очікує процес працевлаштування. Сьогодні до фахівця дошкільної освіти висувають чіткі й конкретні вимоги. Щоб зорієнтувати майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах ринку праці, потреби до конкурентоспроможності, асистент кафедри дошкільної освіти  Леся МОРОЗ-РЕКОТОВА провела практичне заняття зі здобувачами вищої освіти 401 групи з теми «Професійна комунікація як показник компетентності» за участі гостей – вихователя-методиста ЗДО №28 «Малятко» Олени Борзенкової та завідувачки дитячого садка НВК «Капітошка» Ірини Євстаф’євої.

В ході заняття у форматі Zoom-конференції, відбулося моделювання співбесіди молодих фахівців з потенційними роботодавцями. Здобувачки озвучували свої самопрезентації, а гості здійснювали аргументований вибір. Моделювання співбесіди, як і за реальних обставин, передбачало відповіді «претенденток на вакантну посаду» на запитання «роботодавців». У ході живої бесіди вихователя-методиста ЗДО № 28 «Малятко» Олену Борзенкову цікавило, чому здобувачки обрали цю професію, що сподобалося, і що ні під час практики, що вони хочуть привнести в освітній процес ЗДО, що запозичили у педагогів-практиків, яким чином будуть вирішувати конфліктні ситуації з батьками тощо. Завідувачка дитячого садка НВК «Капітошка» Ірина Євстаф’єва цікавилася тим, якому віковому періоду надають перевагу, з чого почнуть діяльність в конкретній групі, чи використовують інтернет-технології у роботі, як будуть готувати дітей до навчання в умовах НУШ, чому надають переваг: традиційним заняттям чи інтеграції тощо.

Діалог виявився не просто змістовним, він спонукав до продовження. Здобувачки-дошкільники ставили запитання, а гості відповідали. Всі учасники зазначили ефективність такого формату взаємодії, й висловили сподівання поспілкуватися наживо. На завершення здобувачі вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта отримали запрошення на роботу по закінченню навчання в університеті.

Леся МОРОЗ-РЕКОТОВА асистент кафедри дошкільної освіти

світлини з архіву автора

Інтернаціоналізація

Наука

Цінності

Інтернаціоналізація

Наука

Цінності

БДПУ підписав Угоду про реформування оцінювання досліджень (Agreement on Reforming Research Assessment, RRA)

У липні 2025 року Бердянський державний педагогічний університет (БДПУ) долучився до…

20 Листопада 2025

Детальніше

Стейкхолдери

Договори

Інтернаціоналізація

Стейкхолдери

Договори

Інтернаціоналізація

БДПУ розширює міжнародне партнерство – підписано договір про співпрацю зі спортивним баскетбольним клубом «Soproni Tigris SE»

У листопаді 2025 року Бердянський державний педагогічний університет підписав договір…

19 Листопада 2025

Детальніше

Викладачі

Викладачі

Студенти-магістранти представили презентації з базових концепцій євроінтеграційних процесів

18 листопада 2025 р. в межах вивчення дисципліни «Сучасні проблеми…

19 Листопада 2025

Детальніше

Студентська рада факультету

Студентське життя

Студентська рада факультету

Студентське життя

Подорож у Студентське Життя: Урочиста Онлайн–Посвята Першокурсників ФФМКТО

17 листопада відбулася урочиста церемонія посвяти першокурсників факультету фізико–математичної, комп’ютерної…

18 Листопада 2025

Детальніше