Новини
/

Інклюзивна освіта в умовах сучасної школи

Інклюзивна освіта в умовах сучасної школи

Image

Admin

21 Липня 2020

Головні

Викладачі кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації та здобувачі вищої освіти освітньо-професійних програм «Здоров’я людини. Фізична реабілітація» та «Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація» Бердянського державного педагогічного університету взяли участь у Всеукраїнській інтернет-конференції «Інклюзивна освіта в умовах сучасної школи», яка відбулась 16 липня 2020.

Під час конференції було обговорено важливі питання: особливості функціонування інклюзивно-ресурсного центру; гра як засіб розвитку мовлення дітей із розладами аутичного спектра; складові успішної роботи команди супроводу дітей з порушеннями психо-фізичного розвитку; казкотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; дитина з синдромом Дауна в інклюзії: навчання чи соціалізація; партнерство в інклюзії тощо. Особливо корисними, зауважують студенти (Ольга Баришнікова, Олександра Корвегіна, Олена Сєвєріна, Руслан Сухарєв), були теми, що торкались проблем аутизму і дистанційного навчання: недоліки і переваги, лайфхаки і прорахунки. Софія Альянах, Аліна Бистрова, Катерина Кравець, Олександра Улітич відмітили, що цікавою та змістовною була панельна дискусія на тему: «Інклюзія у школі: плюс чи мінус?».

Цей досвід дуже цікавий для педагогів, зокрема вчителів-реабілітологів, оскільки було окреслено труднощі, які виникають під час роботи в інклюзивному класі, а також визначено ефективні підходи для роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами. Також було проаналізовано досвід педагогів, які працюють у системі інклюзивної освіти, методистів та батьків дітей з особливими освітніми потребами.

Учасники конференції отримали: матеріали, що присвячені питанням роботи в інклюзивному класі, дидактичні ігри для дітей з затримкою психічного розвитку; ігри та вправи на розвиток пам’яті та уваги; логіки, моторики, добірку метафоричних  карток та інструкцію для роботи з ними; обговорили особливості взаємодії в інклюзивному класі. Також слухачі отримали добірку документів, що стосуються питання інклюзії та свідоцтво про участь у інтернет-конференції.

Ольга Баришнікова, здобувачка вищої освіти

Спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)

Бердянського державного педагогічного університету

Світлини з архіву кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Профорієнтація

Оголошення

Профорієнтація

Оголошення

Проведення відкритого конкурсу хореографічної майстерності «Танець – це життя!»

Шановні друзі! Кафедра хореографії та фітнесу факультету фізичної культури, спорту…

12 Грудня 2025

Детальніше

Викладачі

Цінності

Студентські проєкти

Викладачі

Цінності

Студентські проєкти

Міжнародний день прав людини

10 грудня до Міжнародного дня прав людини кафедра правознавства СГФ…

12 Грудня 2025

Детальніше

Тренінг

Цінності

Викладачі

Тренінг

Цінності

Викладачі

Права людини в психологічному вимірі: онлайн-воркшоп на ФППОМ

До Міжнародного дня прав людини на факультеті психолого-педагогічної освіти та…

11 Грудня 2025

Детальніше

Сталий розвиток

Студентське життя

Цінності

Сталий розвиток

Студентське життя

Цінності

Знання, що рятують життя: про безпеку в умовах війни

9 грудня на базі факультетів Фізико-математичної, комп'ютерної та технологічної освіти…

11 Грудня 2025

Детальніше