Виробнича практика  – важлива складова на шляху професійного становлення майбутніх хореографів

Image

Admin

23 Грудня 2023

Головні
БДПУ
Освіта
ФППОМ
хореографія

В умовах релокації Бердянський державний педагогічний університет продовжує здійснювати якісну професійну підготовку майбутніх фахівців, важливою складовою якої є виробнича практика здобувачів вищої освіти.

Під час заліково-екзаменаційної сесії відбулися звітні конференції з практичної підготовки здобувачів І і ІІ рівнів вищої освіти на спеціальностях 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія).

Важливим аспектом у цьому півріччі було те, що студенти-хореографи могли пройти виробничу практику онлайн, офлайн та в змішаному форматі. Можливість здобувачів вищої освіти обирати формат і базу проходження практики в залежності від місця свого перебування відповідає принципу студентоцентризму в  освітньому процесі.

Завдяки громадській організації «Асоціація випускників-хореографів Бердянського державного педагогічного університету» (голова – к.п.н. Юлія Тараненко) здобувачі вищої освіти отримали доступ до баз практик у різних куточках України. 

За освітньо-професійною програмою «Хореографія» здобувачі І рівня вищої освіти 3 і 4 курсів спеціальності 024 Хореографія  у цьому півріччі пройшли виробничі практики у клубних установах культури державної або комунальної форми власності.

Так, здобувачі 4 курсу розвивали виконавські вміння та навички у Львівській національній філармонії ім. Мирослава Скорика в  ТанцТеатрі «Життя» під керівництвом викладача кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін, артиста театру Дмитра Ільїна. Усі мали можливість попрацювати із заслуженими артистами під керівництвом народної артистки України  Ірини Мазур та відчути себе в ролі артиста балету. 

У клубних установах культури державної або комунальної форми власності здобувачі І рівня вищої освіти 3 курсу спеціальності 024 Хореографія  впроваджували елементи українського народного танцю (регіональний аспект) не тільки в ансамблі народного танцю, а й сучасного, що ускладнювало завдання, але надавало задоволення й захоплення по закінченні його виконання, прищеплювало любов до національної культури. Також у рамках виробничої практики здобувачі мали провести експериментальне дослідження з проблематики курсової роботи.

На захисті виробничої практики майбутні хореографи подякували за можливість проходження в різних форматах та обрання баз практики, постійну підтримку та консультативну допомогу з боку керівника практики – доц. кафедри ТМНМД Юлії Тараненко, а також визначили деякі труднощі.  Наголосили на проблеми практичної підготовки в прифронтових зонах, особливо м. Запоріжжя – об’єднання або закриття клубних установ, скорочення діячів культури, закриття танцювальних колективів та мінімальна кількість ансамблів народного танцю.

За ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» здобувачі І рівня вищої освіти 3 та 4 курсів спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія) у цьому півріччі пройшли виробничі практики в онлайн-форматі в закладах загальної середньої освіти, розвивальних центрах, волонтерських штабах. Майбутні вчителі хореографії 3 курсу розробили та впровадили руханки для здобувачів початкової школи та надали цікавий відеоконтент для уроків.

Студенти-хореографи 4 курсу спробували себе в ролі асистента вчителя в онлайн-форматі та працювали з дітьми із особливими освітніми потребами. Окрім цього, важливим компонентом практичної підготовки стала волонтерська діяльність, було проведені заходи для дітей ВПО, а також благодійні концерти на підтримку ЗСУ.

Здобувачі І рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія) наголосили, що основними труднощами в виробничій практиці є те, що в Україні працює дуже мало закладів загальної середньої освіти, де впроваджено в освітній процес уроки хореографії.

Здобувачі ІІ рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія) звітувалися про проходження переддипломної практики, у процесі якої кожен втілював практичну частину кваліфікаційної роботи (творчого проєкту). Висвітлили теми взаємодії батьків і дітей, патріотичного виховання, мрії та життєвого балансу, прав дитини тощо  засобами хореографічного мистецтва. Працювали з експериментальною хореографією завдяки настановам доцентки кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Олени Мартиненко.

Не дивлячись на умови військового стану, тривоги та обставини життя, здобувачі та викладачі вищої освіти із захопленням та натхненням працюють з дітьми та постійно розвиваються.

Дякуємо Збройним силам України за захист!

За матеріалами кафедри ТМНМД

Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка

Педагогічна практика

Цінності

Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка

Педагогічна практика

Цінності

Робота з дітьми та молоддю та обмін досвідом в межах соціально-виховної практики

В межах соціально-виховної виробничої практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої…

30 Квітня 2025

Детальніше

Викладачі

Гендерна рівність

ARSDOCENDI

Викладачі

Гендерна рівність

ARSDOCENDI

Три голоси про гендер у науці: науковці БДПУ на вебінарі про гендерний вимір інновацій

У межах дводенного вебінару “Gender dimension in research and innovation”…

30 Квітня 2025

Детальніше

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьові лекції

Логоритміка - практичний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній…

29 Квітня 2025

Детальніше

М016 Спеціальна освіта

Гостьові лекції

Викладачі

М016 Спеціальна освіта

Гостьові лекції

Викладачі

Гостьова лекція як простір для обміну ідеями та досвідом

23 квітня 2025 року декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної…

29 Квітня 2025

Детальніше