Тренінг як технологія формування здоров’язбережувальної компетентності

Image

Admin

14 Травня 2024

Головні
БДПУ
Освіта
ФФКСЗЛ

8 травня 2024 викладачі та студенти кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету відвідали гостьову лекцію на тему: «Тренінг як технологія формування здоров’язбережувальної компетентності» докторки педагогічних наук, професорки, декана природничого факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка Руслани Романюк у межах роботи Відкритого міжуніверситетського лекторію «Професійно-методична підготовка педагога з проблем природничої освіти».

Тренінг є ефективною технологією формування здоров’язбережувальної компетентності, оскільки це інтерактивний метод навчання, спрямований на практичне засвоєння знань та навичок учасниками. Лекторка наголосила, що основними характеристиками тренінгу є активна позиція учасників, взаємодія та обмін досвідом, а також спільна робота над розв’язанням практичних завдань. Під час застосування елементів тренінгу формується здоров’язбережувальна компетентність шляхом активного впливу на свідомість та поведінку здобувачів освіти.

Під час заходу було наголошено на основних етапах тренінгу: визначення цілей та завдань, планування змісту та методів проведення, підбір необхідного матеріалу; ознайомлення учасників з метою та порядком проведення тренінгу, формулювання очікуваних результатів; проведення практичних вправ, дискусій, групової роботи для засвоєння конкретних знань та навичок; обговорення отриманих результатів, висвітлення власних думок та вражень, обмін досвідом та формулювання висновків, закріплення отриманих знань та рекомендацій для подальшого самостійного розвитку. Таким чином, тренінг є ефективним інструментом для формування здоров’язбережувальної компетентності, оскільки він дозволяє активно залучати учасників до процесу навчання та стимулює їх до саморозвитку.

Такі заходи сприяють обміну ідеями, стимулюють самопізнання, створюють сприятливу атмосферу для відкритої дискусії.

Доктор педагогічних наук, професор

кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Бердянського державного педагогічного університету

Світлана Хатунцева

Світлини з архіву кафедри

Студентське життя

Педагогічні інновації

Викладачі

Студентське життя

Педагогічні інновації

Викладачі

Робота з дітьми та молоддю та обмін досвідом в межах соціально-виховної практики

В межах соціально-виховної виробничої практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої…

30 Квітня 2025

Детальніше

Підвищення кваліфікації

Конференції

Викладачі

Підвищення кваліфікації

Конференції

Викладачі

Три голоси про гендер у науці: науковці БДПУ на вебінарі про гендерний вимір інновацій

У межах дводенного вебінару “Gender dimension in research and innovation”…

30 Квітня 2025

Детальніше

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Логоритміка - практичний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній…

29 Квітня 2025

Детальніше

Співпраця

Викладачі

Гостьові лекції

Співпраця

Викладачі

Гостьові лекції

Гостьова лекція як простір для обміну ідеями та досвідом

23 квітня 2025 року декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної…

29 Квітня 2025

Детальніше