Результати виробничої практики здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) з проведення уроків «Мистецтво» у ЗЗСО

Image

Vlad Nedilko,

12 Грудня 2024

Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін
ФППОМ

З 28.10 2024 р. по 23.11.2024 р. тривала виробнича практика з проведення уроків курсу «Мистецтво» у закладах загальної середньої освіти здобувачів 4-го курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво). Завдання якісної практичної підготовки випускників-бакалаврів стоїть гостро особливо зараз, коли більшість закладів освіти переведені на дистанційну форму навчання. Реалізація зазначених завдань у межах підготовки компетентного спеціаліста відбувається саме під час проходження здобувачами активної виробничої практики.

Мета виробничої практики – формування у здобувачів практичних умінь та навичок проведення уроків курсу «Мистецтво» у старших класах закладів загальної мистецької освіти, фахових здібностей, індивідуального стилю поведінки та діяльності, необхідних для майбутньої професії в оптимально наближених до роботи за фахом умовах. Саме практична діяльність студентів у ЗЗСО дає їм змогу пізнати та випробувати себе у ролі вчителя, закріпити власні професійні інтереси, переконатися у своїй психологічній готовності до педагогічної діяльності, поглибити психолого-педагогічні знання.

Досягти зазначеної мети та впоратися з усіма поставленими завданнями здобувачам допомагали керівники практики – доцентки кафедри ТМНМД Олена Бузова та Вікторія Григор’єва. Під їх керівництвом здобувачами була вивчена уся необхідна документація вчителя мистецтва, розглянуто календарно-тематичне планування уроків «Мистецтво» у 8-11 класах.

Особливої уваги під час проходження практики з метою організації якісного освітнього процесу було приділено опануванню та використанню на уроках «Мистецтво» цифрових освітніх інструментів. Під час підготовки до проведення уроків здобувачі активно створювали та у подальшому використовували мультимедійний та інтерактивний контент за допомогою цифрових інструментів (Gamma, LearningApps, Sway). Особливою популярністю у практикантів користувався сервіс Learning. Apps.org –  цифровий  інструмент для створення навчальних ігор та ігрових вправ задля перевірки й закріплення знань учнів і розвитку їх пізнавального інтересу. Це створювало нові можливості як для вчителя так і для учнів, ще більше занурюючи їх у захоплюючий світ мистецтва.

Також протягом практики студенти здійснювали не тільки навчальну, але й виховну роботу у ЗЗСО. Ними було розроблено сценарій виховного заходу мистецького спрямування для учнів старших класів.

Активну участь і допомогу у плануванні роботи практикантів брав вчитель з відповідного предмету, завжди допомагаючи порадами та детальним аналізом проведених уроків. З метою безпеки учасників освітнього процесу ми не вказуємо базу практики і висловлюємо подяку керівництву ЗЗСО та педагогічним працівникам за допомогу в організації виробничої практики.

Доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін

Вікторія Григор’єва

Волонтерство

Студентське життя

Волонтерство

Студентське життя

Майстерність допомагати: завершення навчального року у Школі волонтерів

Упродовж 2024–2025 навчального року на кафедрі соціальної роботи та інклюзивної…

27 Червня 2025

Детальніше

Навчання і практика студентів спеціальності «Право» на базі Юридичної клініки «Кворум» БДПУ

Навчальна функція ЮК «Кворум» БДПУ спрямована на поглиблення теоретичних знань…

27 Червня 2025

Детальніше

Освітні технології

Співпраця

Роботодавці

Освітні технології

Співпраця

Роботодавці

Найвища кар’єрна сходинка – це коли тобі кажуть “дякую”

В умовах соціальної невизначеності базою виробничої практики здобувачів другого (магістерського)…

25 Червня 2025

Детальніше

Педагогічна практика

Педагогічна практика

Вчитель мистецтва – творча особистість!

Попри тривалі повітряні тривоги, постійні обстріли та жахіття війни здобувачі…

25 Червня 2025

Детальніше