Арт-терапія в дії: гостьова практика для здобувачів вищої освіти спеціальності 024 Хореографія

Image

Admin

4 Квітня 2025

Головні,
Кафедра хореографії та фітнесу,
Факультет фізичної культури, спорту та здоров’я людини (ФФКСЗЛ)
Б024 Хореографія
Гостьові лекції
Креативний розвиток

4 квітня 2025 року в межах вибіркової освітньої компоненти «Психологія мистецтв» (викладач – старша викладачка кафедри хореографії та фітнесу Наталя Кривунь) для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 024 Хореографія факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Бердянського державного педагогічного університету була проведена гостьова практика від арт-терапевт майстрині, керівниці зразкового художнього колективу «Художня вишивка» Центру дитячої та юнацької творчості імені Є.М. Руднєвої Виконавчого комітету Бердянської міської ради  Олени Хандан, яка поділилася своїм досвідом та методиками з арт-терапії.

На занятті в онлайн-форматі здобувачі вищої освіти мали змогу ознайомитися з різноманітними техніками арт-терапії, виконати вправи, які дозволили їм глибше дослідити свої емоції, переживання та внутрішній стан через творчі процеси. Виконуючи практичні завдання, студенти не тільки розвивали свою креативність, а й навчалися використовувати різні види мистецтва як інструмент для самовираження, зняття стресу та покращення психологічного стану. Ці практики стали важливим елементом розуміння того, як мистецтво може бути потужним інструментом для психологічної підтримки та саморегуляції.

Гостьова практика стала чудовою нагодою для здобувачів вищої освіти поглибити свої знання в області психології мистецтв, а також розвинути практичні навички, які можуть бути корисними в подальшій професійній діяльності. Студенти-хореографи активно обговорювали свої враження та ставили питання до фахівчині, що дозволило створити жваву та пізнавальну атмосферу й активність на занятті.

На гостьовій практиці була присутня завідувачка кафедри хореографії та фітнесу Юлія Тараненко, яка відзначила високий рівень проведеного заняття та важливість інтеграції арт-терапевтичних методів у професійну підготовку майбутніх фахівців із хореографії. Вона підкреслила, що подібні зустрічі з практиками-експертами дозволяють студентам не лише отримати нові знання, але й розширити власне розуміння ролі мистецтва в контексті збереження ментального здоров’я та гармонійного розвитку особистості. Вона подякувала Олені Хандан за змістовну та натхненну практику, а студентам — за активну участь і відкритість до нових знань.

Заняття завершилося творчою рефлексією: кожен з учасників мав змогу коротко поділитися своїми відчуттями та враженнями від практики, що додало емоційної завершеності та зміцнило відчуття спільноти в освітньому процесі.

Гостьова практика в рамках дисципліни «Психологія мистецтв» стала ще одним яскравим прикладом того, як мистецтво, педагогіка та психологія можуть успішно взаємодіяти, створюючи нові можливості для особистісного й професійного зростання здобувачів вищої освіти.

За матеріалами кафедри хореографії та фітнесу

М013 Початкова освіта

М053 Психологія тренінгової роботи

Викладачі

М013 Початкова освіта

М053 Психологія тренінгової роботи

Викладачі

Великодній гастротур україною: смак традицій та тепло родинного кола

Напередодні світлого свята Великодня факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв перетворився…

18 Квітня 2025

Детальніше

Гостьові лекції

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Викладачі

Гостьові лекції

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Викладачі

Хібукі-терапія в освіті: історія методу, що обіймає

14 квітня 2025 р. у Бердянському державному педагогічному університеті відбулася…

17 Квітня 2025

Детальніше

Освітні технології

Гостьові лекції

Педагогічні інновації

Освітні технології

Гостьові лекції

Педагогічні інновації

Критичне мислення для спілкування та співпраці: воркшоп  для майбутніх учителів англійської мови

16 квітня 2025 року відбувся воркшоп “Critical Thinking Activities for…

17 Квітня 2025

Детальніше

Популяризація науки

М015 Професійна освіта. Комп’ютерні технології

Б014 Середня освіта (Інформатика)

Популяризація науки

М015 Професійна освіта. Комп’ютерні технології

Б014 Середня освіта (Інформатика)

Теорія «тісного світу» і гіпотеза «шести рукостискань»: як побудований соціальний всесвіт з точки зору графів і дерев

Професор математики готував книжку до друку. Рецензенти знайшли неточності —…

17 Квітня 2025

Детальніше