Запрошуємо всіх небайдужих долучитися та підтримати розвиток молодіжної культури, науки і спорту Запорізького регіону
Admin
24 Квітня 2025
У межах соціально-виховної (виробничої) практики студенти другого курсу спеціальності 231 «Соціальна робота» освітньо-професійної програми «Соціальна робота та практична психологія» мають змогу зануритися у реальне професійне середовище, обравши той напрям, який найбільше відповідає їхнім інтересам. Одним із таких напрямів є робота з інклюзивними групами – важливий вектор сучасної соціальної сфери.
Цьогоріч студентка Шетілової Дар’я 205 СР-з групи обрала для проходження практики інклюзивну театральну майстерню, що працює в місті Київ. Вона мала змогу не лише спостерігати за роботою групи, а й стати частиною творчого процесу: долучитися до розробки програми занять, адаптації вправ для учасників з ментальними порушеннями, а також створення формату для онлайн-занять.
У тісній співпраці з тренерами та координаторами студентка допомагала проводити заняття з основ сценарної майстерності. Практика стала не лише випробуванням, а й джерелом натхнення та глибоких професійних усвідомлень.
«Це був мій перший досвід роботи з людьми з інвалідністю. Я знаю, що в майбутньому моя діяльність буде пов’язана з різними групами людей, тому вважаю важливим отримати цей досвід вже під час навчання. Практика під керівництвом досвідчених фахівців дала мені можливість діяти в безпечному середовищі, побачити свої сильні та слабкі сторони, і зрозуміти, що варто вдосконалити», — поділилася своїми враженнями студентка-практикантка Дар’я.
«Ми з учасниками швидко знайшли спільну мову: спілкувалися, обговорювали спільні інтереси. Атмосфера в групі була спокійна і доброзичлива, кожен мав простір для самовираження. Навіть трішки шкода, що практика минула так швидко».
Керівниця практики, асистентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Алла Мельничук, зазначає:
«Інклюзивні формати роботи – це не лише важлива частина професійної підготовки фахівця соціальної сфери, а й потужний інструмент реалізації Цілей сталого розвитку. Зокрема, ЦСР 4 – Якісна освіта, ЦСР 10 – Скорочення нерівності, та ЦСР 16 – Мир, справедливість та сильні інституції».
Досвід Дар’ї ще раз доводить, що соціальна робота – це про взаємодію, емпатію та готовність працювати з реальними викликами. А театр, як простір інклюзії, виявився чудовою сценою для перших кроків у професії.
За матеріалами
здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 205 СР-з групи Шетілової Дар’ї,
асистентки кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Алли Мельничук
18 квітня 2025 року в Києві відбулося перше установче засідання…
24 Квітня 2025
В межах моніторингового дослідження стану розбудови інституційної спроможності переміщених закладів…
24 Квітня 2025
15 квітня 2025 року команда Бердянського державного педагогічного університету (викладачки…
23 Квітня 2025
22 квітня 2025 року на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв…
23 Квітня 2025