Робота з дітьми та молоддю та обмін досвідом в межах соціально-виховної практики

Image

Admin

30 Квітня 2025

Кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти,
Факультет дошкільної, спеціальної та соціальної освіти (ФДССО)
Б231 Соціальна робота та практична психологія
Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка
Викладачі
Освітні технології
Педагогічна практика
Педагогічні інновації
Сталий розвиток
Студентське життя
Цінності

В межах соціально-виховної виробничої практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 204 СР-з групи спеціальності 231 Соціальна робота факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти розвивали професійні навички у різних типах закладів та установ у реальних умовах роботи з дітьми та молоддю.

Завданнями здобувачів під час практики було закріпити навички планувати та управляти часом, розвивати наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків, розвивати здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їхніх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, психологічних, гендерних, етнічних та інших особливостей, розвивати вміння генерувати нові ідеї та креативність у професійній сфері.

Здобувачі проходили практику в різних містах (Черкаси, Львів, Київ, Дніпро, Павлоград), а на цьому тижні зібрались на звітну конференцію щоб обмінятись досвідом і поділитись враженнями від роботи з дітьми та молоддю.

«Завдяки проходженню практики я познайомилась з чудовими людьми. Ще при пошуку бази практики я задумалась з якими дітьми мені було б цікаво попрацювати. Я зрозуміла що це мій шанс спробувати свої сили в роботі з дітьми з інвалідністю. Це було дуже вірне рішення. За час практики я долучилась до проведення серії заходів, під керівництвом досвідчених педагогів і свого куратора. Тепер в мене є колеги до яких я можу звернутись за консультацією.  Важливу роль в проходженні практики відіграли керівники. Дякую за постійну підтримку, цінні поради, допомогу в організації заходів та підготовці звітної документації. Завдяки вашій професійності, натхненню та вірі в наші сили ми змогли успішно реалізувати заплановані проєкти, здобути безцінний досвід роботи з дітьми та молоддю й набути впевненості у власних професійних можливостях. Ваше наставництво стало важливим орієнтиром у подальшому професійному розвитку. Я та інші студенти – вдячні за те, що підтримували наші ініціативи, допомагали долати труднощі та відкривали нові горизонти знань і практичних навичок», студентка 2 курсу Лілія Атамась.

«Завдяки звітній конференції я дізналась скільки різних заходів провели колеги в рамках своєї практики. Це захоплює. Я із задоволенням буду звертатись до колег за консультаціями, адже можу отримати інформацію з перших рук. І була рада поділитись своїм досвідом. Бо я з командою не тільки проводила соціально-виховні заходи, але і долучилась до навчальних заходів. І тепер, вже поза практикою, планую провести навчання для молоді з теми по якій пройшла навчання», студентка другого курсу, Наталя Кандила.

«Хочу подякувати нашим кураторам практики, пані Аллі та пані Наталі, які весь час були на зв’язку, підтримували всі наші ініціативи, активно допомагали в організації заходів та підготовці звітної документації. Їхня підтримка і професійна допомога дуже надихали нас. Завдяки участі кураторів ми змогли досягти гарних результатів і набути цінного досвіду», – студентка 204СР-з групи, Вікторія Малиш.

За результатами практики набуті навички студентами – ведення соціально-педагогічної документації, розробки та реалізації профілактичних заходів, соціальної діагностики, консультування та організації взаємодії з дітьми, батьками та педагогами. Розширено знання щодо роботи з дітьми, які потребують соціально-педагогічного супроводу, та застосування інтерактивних методик у виховному процесі. За час практики були отримані цінний досвід у сфері соціальної педагогіки, що сприяє професійному зростанню.

Студенти підкреслили, що корисною для навчання є не тільки практика, але і участь у звітних конференціях.

Керівниці практики асистентки кафедри СР та ІО Наталя Борисенко та Алла Мельничук

Знайомство студентів/ок з новими формами роботи на практиці відбувається на виконання Цілей сталого розвитку. ЦСР 4: Якісна освіта, ЦСР 10: Скорочення нерівності, ЦСР 16: Мир, справедливість та сильні інституції

За матеріалами
здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 204СР-з групи
ОПП «Соціальна робота та практична психологія»
Лілія Атамась

Гендерна рівність

Підвищення кваліфікації

Викладачі

Гендерна рівність

Підвищення кваліфікації

Викладачі

Три голоси про гендер у науці: науковці БДПУ на вебінарі про гендерний вимір інновацій

У межах дводенного вебінару “Gender dimension in research and innovation”…

30 Квітня 2025

Детальніше

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Логоритміка - практичний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній…

29 Квітня 2025

Детальніше

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Співпраця

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Співпраця

Гостьова лекція як простір для обміну ідеями та досвідом

23 квітня 2025 року декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної…

29 Квітня 2025

Детальніше

Б024 Хореографія

Цінності

Гостьові лекції

Б024 Хореографія

Цінності

Гостьові лекції

«Щоб бути сильними – маємо знати своє»: гостьова зустріч у віртуальних стінах БДПУ в онлайн-режимі

Традиції, культура та мистецтво українського народу — невичерпне джерело натхнення…

29 Квітня 2025

Детальніше