Професійне зростання майбутніх учителів початкових класів: підсумки виробничої практики

Image

Admin

25 Травня 2025

Б013 Початкова освіта,
Б013 Початкова освіта. Англійська мова (СТН),
Б013 Початкова освіта. Інформатика (СТН),
Б013 Початкова освіта. Практична психологія (СТН),
Головні,
Кафедра педагогіки,
Кафедра початкової освіти,
Факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв (ФППОМ)
Викладачі
НУШ
Педагогічна практика

Виробнича практика є важливою складовою професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів, адже саме вона забезпечує синтез теоретичних знань і практичного досвіду. 19 травня здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти групи 31ПО спеціальності 013 Початкова освіта факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету відзвітували про успішне проходження виробничої практики в закладах загальної середньої освіти, яку здійснювали під керівництвом кандидатки педагогічних наук, доцентки, завідувачки кафедри педагогіки Крістіни Петрик та асистентки кафедри початкової освіти Тетяни Фатьянової.

Виробнича практика стала ключовим компонентом професійного становлення майбутніх учителів, сприяючи вдосконаленню педагогічних умінь, розвитку комунікативної компетентності, креативного мислення та формуванню професійної рефлексії, адже дала студентам змогу випробувати й адаптувати свої знання в умовах шкільної реальності.

Особливу увагу здобувачі вищої освіти приділяли плануванню та проведенню уроків, організації виховних заходів, а також пошуку власного стилю педагогічної взаємодії з молодшими школярами. Майбутні вчителі активно впроваджували інноваційні методи навчання, інтерактивні технології, цифрові освітні ресурси, а також елементи медіаосвіти. Такий підхід сприяв не лише підвищенню зацікавленості учнів, а й розвитку їхнього критичного мислення, самостійності та творчої активності.

Виробнича практика стала не лише важливим етапом професійного зростання студентів, а й яскравим прикладом ефективного поєднання теоретичної підготовки в університеті з практичною діяльністю в школі. Вона продемонструвала готовність майбутніх педагогів до роботи в умовах Нової української школи та підтвердила їхню мотивацію бути активними, компетентними й відкритими до змін учителями.

За матеріалами кафедр педагогіки та початкової освіти

Наукові заходи

Конкурси

Наукові заходи

Конкурси

Вітаємо з перемогою у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт для студентської молоді!

28-30 травня 2025 року на базі Глухівського національного педагогічного університету…

4 Червня 2025

Детальніше

Викладачі

Студентське життя

Цінності

Викладачі

Студентське життя

Цінності

Практики стресостійкості у роботі з майбутніми вчителями-філологами в БДПУ: досвід і перспективи

Сучасному вчителю важливо запроваджувати у своїй роботі різноманітні практики на…

4 Червня 2025

Детальніше

Роботодавці

Співпраця

Стейкхолдери

Роботодавці

Співпраця

Стейкхолдери

Планове засідання ради роботодавців спеціальності І10 соціальна робота та консультування

28 травня відбулося планове засідання Ради роботодавців спеціальності І10 Соціальна…

4 Червня 2025

Детальніше

Освітні технології

Сталий розвиток

Педагогічні інновації

Освітні технології

Сталий розвиток

Педагогічні інновації

Практика в неурядових організаціях: досвід, що формує фахівця

У межах виробничої практики здобувачі вищої освіти третього курсу спеціальності…

4 Червня 2025

Детальніше