Від спостереження до дії: навчальна практика майбутніх учителів фізичної культури і тренерів з виду спорту

Image

Admin

29 Травня 2025

Б014  Фізична культура,
Б017 Фізична культура і спорт,
Головні,
Кафедра фізичної культури, спорту та методики викладання,
Факультет фізичної культури, спорту та здоров’я людини (ФФКСЗЛ)
Педагогічна практика

Проходження навчальної практики – важливий етап у підготовці майбутніх учителів фізичної культури та тренерів-викладачів з виду спорту – студентів факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Бердянського державного педагогічного університету. Під керівництвом методистів кафедри фізичної культури, спорту та методики викладання навчальну практику проходили здобувачі вищої освіти другого курсу спеціальностей 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт.

Для наших студентів навчальна практика – це не просто обов’язковий компонент освітнього процесу, а реальна можливість зануритися у професійне середовище, застосувати здобуті знання на практиці та ближче познайомитися з особливостями майбутньої професійної діяльності.

Метою навчальної практики було ознайомлення з основами професійної діяльності, закріплення теоретичних знань із фахових дисциплін, формування первинних методичних і тренерських умінь, набуття початкового досвіду в організації та проведенні елементів навчально-тренувального процесу, а також у підготовці та проведенні фрагментів уроків фізичної культури.

Базами для проходження навчальної практики стали заклади загальної середньої освіти та установи спортивного профілю, зокрема дитячо-юнацькі спортивні школи й спортивні клуби.

Програми практик передбачали цілісний процес професійного становлення здобувачів, який включав спостереження за роботою досвідчених учителів фізичної культури та тренерів з виду спорту, участь у розробці уроків і навчально-тренувальних занять, проведення окремих частин уроків і тренувань під контролем наставника, а також оцінювання фізичної та психологічної готовності учнів і спортсменів.

Навчальна практика дала змогу здобувачам вищої освіти відчути відповідальність за результати освітнього і тренувального процесів та усвідомити важливість індивідуального підходу до кожного учня і спортсмена. Вони мали можливість не лише ознайомитися з методикою проведення уроків фізичної культури й тренувальних занять, а й побачити роль комунікації, мотивації вихованців у створенні позитивного психологічного клімату в колективі.

За матеріалами кафедри фізичної культури,  спорту та методики викладання

Міжнародна діяльність

Академічна мобільність здобувачів

Інтернаціоналізація

Міжнародна діяльність

Академічна мобільність здобувачів

Інтернаціоналізація

БДПУ на академічній мапі європи: досвід стажування в університеті м. Білефельд (німеччина)

У травні 2025 року доцентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної…

6 Червня 2025

Детальніше

Майстер-клас

Цінності

Педагогічні інновації

Майстер-клас

Цінності

Педагогічні інновації

Інклюзивне освітнє середовище: всі на рівних

4 червня 2025 року викладачі та здобувачі вищої освіти факультету…

6 Червня 2025

Детальніше

Співпраця

НУШ

Підтримка осіб з ОП

Співпраця

НУШ

Підтримка осіб з ОП

Цифрова виставка-презентація освітніх ідей EdFest.BRD-2025 – платформа для натхнення та взаємодії

4 червня 2025 року завідувачка кафедри соціальної роботи та інклюзивної…

6 Червня 2025

Детальніше

Наука

Викладачі

Співпраця

Наука

Викладачі

Співпраця

Освітній діалог під час науково-практичної конференції в Одесі

Викладачі та здобувачі вищої освіти факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв…

5 Червня 2025

Детальніше