Запрошуємо всіх небайдужих долучитися та підтримати розвиток молодіжної культури, науки і спорту Запорізького регіону

Admin
24 Грудня 2025
У рамках навчального процесу студенти-бакалаври освітніх програм „Середня освіта (англійська мова і зарубіжна література)” та „Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)” успішно завершили виробничу педагогічну практику. Керівники практики – доцент Оксана Дуброва і викладач Ольга Коробова (кафедра іноземних мов і методики викладання), доценти Ганна Табакова та Тетяна Свіца (кафедра країнської та зарубіжної літератури і порівняльного літературознавства) супроводжували роботу здобувачів і на звітній конференції відзначили їхні найкращі досягнення.
Практика проходила на базі провідних навчальних закладів міста Бердянська в дистанційному форматі, а саме на базі двох авторитетних освітніх закладів Запорізької області: гімназії № 7 „Меотида” та Бердянської гімназії № 16 Бердянської міської ради. Гімназія „Меотида” є сучасним навчальним закладом, що відзначається високим рівнем викладання іноземних мов та інноваційними підходами до освітнього процесу. У свою чергу Бердянська гімназія № 16 – це заклад з багаторічними традиціями якісної освіти та досвідченим педагогічним колективом, який створив сприятливі умови для професійного зростання майбутніх педагогів.
Враховуючи сучасні реалії та можливості цифрових технологій, виробнича практика проводилася в дистанційному форматі. Це дозволило студентам отримати цінний досвід роботи з онлайн-платформами для навчання, освоїти сучасні методи викладання іноземних мов у цифровому середовищі та адаптувати традиційні педагогічні прийоми до умов дистанційного навчання. Протягом практики студенти-практиканти провели цикл занять з англійської мови та зарубіжної літератури, розробивши уроки різних типів з використанням комунікативного підходу, інтерактивних методів та мультимедійних ресурсів.
У межах уроків англійської мови особлива увага приділялася розвитку всіх мовленнєвих навичок учнів, включаючи говоріння, аудіювання, читання та письмо. На заняттях із зарубіжної літератури студенти знайомили учнів з творами світової літературної класики, розвивали навички літературного аналізу, критичного мислення та культурної компетентності. Виробнича практика завершилася успішно. Студенти-бакалаври продемонстрували високий рівень теоретичної підготовки та здатність застосовувати знання на практиці, уміння планувати та проводити уроки в дистанційному форматі, навички роботи з сучасними освітніми технологіями, педагогічний такт та здатність налагоджувати контакт з учнями, а також творчий підхід до організації навчального процесу.
Методисти базових шкіл відзначили відповідальне ставлення практикантів до виконання професійних обов’язків, їхню ініціативність та прагнення до професійного розвитку. Проходження виробничої практики на базі Бердянських гімназій стало важливим етапом у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів англійської мови та зарубіжної літератури. Студенти отримали безцінний практичний досвід, який стане міцним фундаментом для їхньої подальшої педагогічної діяльності. Дистанційний формат практики продемонстрував свою ефективність та відкрив нові можливості для професійного становлення майбутніх фахівців освітньої галузі.



За матеріалами кафедри іноземних мов і методики викладання
Початок 2025–2026 навчального року на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв…
24 Грудня 2025
Підсумки роботи викладачів кафедри іноземних мов і методики викладання за…
24 Грудня 2025
16 грудня здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 31ПО групи…
24 Грудня 2025
22 грудня 2025 року до Дня енергетика України кандидаткою технічних…
24 Грудня 2025