Зв’язок теорії з практикою

Image

Admin

12 Лютого 2013

Головні

Одним з першочергових завдань педагогічного вишу, не менш важливим, ніж підготовка майбутніх вчителів, є розробка педагогічної теорії та впровадження її у практику навчання. Це вимагає від науковців постійно тримати руку на пульсі – досліджувати найактуальніші проблеми сучасної  освіти. Особливе місце серед них посідає запровадження компетентнісного підходу до навчання. Саме цій проблемі присвячено монографію «Теорія і практика запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі» науковців кафедри педагогіки вищої школи, управління навчальним закладом та методики навчання суспільствознавчих дисциплін, написану під керівництвом та за редакцією професора К. Баханова.

Нещодавно монографію  було представлено широкому вчительському загалу Бердянська. 11 лютого її урочиста презентація відбулася в обласному Інституті післядипломної педагогічної освіти Донецька. Учителі історії Донецька з великою зацікавленістю познайомилися з напрацюваннями бердянських методистів. Після презентації професор К.Баханов виступив перед учителями з циклом лекцій «Компетентнісний підхід до навчання історії та механізми його впровадження у широку шкільну практику» та «Полікультурний підхід до навчання історії: теоретичні та практичні аспекти».

Дещо раніше монографію було презентовано у Миколаївському та Чернігівському обласних Інститутах післядипломної педагогічної освіти співавторами, випускниками аспірантури БДПУ, кандидатами педагогічних наук, доцентами кафедри суспільствознавчої освіти Д. Десятовим  та кафедри суспільствознавчих дисциплін і методики їх викладання О.Мокрогузом .

Катерина Гунченко,

лаборант кафедри педагогіки вищої школи, управління навчальним закладом та методики навчання суспільствознавчих дисциплін

На світлині: професор К. Баханов виступає перед учителями (м. Донецьк)

М011 Управління закладом освіти

Цінності

М013 Початкова освіта

М011 Управління закладом освіти

Цінності

М013 Початкова освіта

Великодній гастротур україною: смак традицій та тепло родинного кола

Напередодні світлого свята Великодня факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв перетворився…

18 Квітня 2025

Детальніше

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Освітні технології

Викладачі

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Освітні технології

Викладачі

Хібукі-терапія в освіті: історія методу, що обіймає

14 квітня 2025 р. у Бердянському державному педагогічному університеті відбулася…

17 Квітня 2025

Детальніше

Освітні технології

Педагогічні інновації

Гостьові лекції

Освітні технології

Педагогічні інновації

Гостьові лекції

Критичне мислення для спілкування та співпраці: воркшоп  для майбутніх учителів англійської мови

16 квітня 2025 року відбувся воркшоп “Critical Thinking Activities for…

17 Квітня 2025

Детальніше

М015 Професійна освіта. Комп’ютерні технології

Студентське життя

Гуртки

М015 Професійна освіта. Комп’ютерні технології

Студентське життя

Гуртки

Теорія «тісного світу» і гіпотеза «шести рукостискань»: як побудований соціальний всесвіт з точки зору графів і дерев

Професор математики готував книжку до друку. Рецензенти знайшли неточності —…

17 Квітня 2025

Детальніше