Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь у НУШ

Image

Admin

11 Грудня 2022

Головні
БДПУ
Наука
Освіта
педагогіка

Можна багато говорити про те, що сучасні діти інші, а можна врахувати ці зміни та застосувати діяльнісний підхід в освітньому процесі й досягти мети: сформувати особистість із розвиненими ключовими компетентностями та наскрізними вміннями, успішно інтегровану в соціум, здатну до самоосвіти та командної роботи.

Такі орієнтири стали ключовими під час вебінару «Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь у НУШ». Спікеркою заходу була Наталія Зима – вчителька хімії Технологічного багатопрофільного ліцею із загальноосвітніми класами м. Хмельницького імені Артема Мазура, кращий вчитель хімії за версією Global Teacher Prize Ukraine 2020. Вебінар відбувся 7 грудня 2022 р.
Ключовими були представлені такі позиції: наскрізні вміння в НУШ; діяльнісний підхід як освітня технологія; практики реалізації діяльнісного підходу на уроці.
Під час вебінару присутні акцентували увагу на дослідженні «Діяльнісний підхід в початковій школі» (Дослідження інтегрованих педагогік, що ґрунтуються на ігровому діяльнісному підході та сприяють всебічному розвитку дітей початкової школи). Це дослідження було проведено під керівництвом Центру з питань творчості, гри й навчання «LEGO Foundation». Авторами цього звіту є пані Рейчел Паркер (Rachel Parker), старший науковий співробітник Австралійської ради досліджень у галузі освіти (Australian Council for Educational Research – Рада «ACER») і доктор Бо Ст’єрне Томсен (Bo Stjerne Thomsen), керівник із питань досліджень «LEGO Foundation».
У контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи на другому освітньому рівні вже другий рік поспіль читається курс «Діяльнісний підхід в НУШ (LEGO-технології)» (викладачка – доцентка Лада Чемоніна), що є складовою проєкту під керівництвом першої проректорки, професорки Ольги Гуренко.
Проте діяльнісний підхід впроваджується на різних предметах, а саме під час викладання курсу «Я досліджую світ».
Так, під час викладання навчальної дисципліни «Сучасні технології природничої, громадянської та історичної освітніх галузей в початковій школі» (викладачка – професорка Алла Крамаренко) питання діяльнісного підходу розглядалося в практичній площині, із орієнтиром на формування життєвих компетентностей здобувачів початкової школи. Проте представлений вебінар сприяв отриманню додаткової інформації у викладанні курсу «Я досліджую світ».

За матеріалами кафедри початкової освіти

Підсумкова атестація

Студентські проєкти

Студентське життя

Підсумкова атестація

Студентські проєкти

Студентське життя

Післясмак завершення: як пройшла атестація випускників денної форми спеціальності 231 «Соціальна робота»

Підсумкова атестація вже позаду. Дипломи – у руках наших бакалаврів.…

11 Липня 2025

Детальніше

Цінності

Сталий розвиток

Педагогічні інновації

Цінності

Сталий розвиток

Педагогічні інновації

Школа лідерства БДПУ. Підбиваємо підсумки року

Упродовж 2024–2025 навчального року студенти БДПУ – і не лише…

11 Липня 2025

Детальніше

Профорієнтація

Профорієнтація

Яскравий старт: у стінах університету розпочалися творчі конкурси

8 липня в тимчасово переміщеному Бердянському державному педагогічному університеті знову…

9 Липня 2025

Детальніше

Erasmus+

LECTURE

Сталий розвиток

Erasmus+

LECTURE

Сталий розвиток

Спільна робота над рамкою компетентностей: зустріч команди БДПУ з українськими партнерами проєкту LECTURE

8 липня 2025 року відбулася робоча зустріч представників команди від…

9 Липня 2025

Детальніше