Запрошуємо всіх небайдужих долучитися та підтримати розвиток молодіжної культури, науки і спорту Запорізького регіону
Vlad Nedilko,
24 Листопада 2024
У стінах Бердянського державного педагогічного університету нещодавно пройшов тренінг “Інформаційна гігієна”: як зберегти психічне здоров’я в умовах інформаційного перевантаження, організований студентами групи 305СР-з кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти у співпраці зі Школою Лідерства БДПУ. Захід підкреслив актуальність усвідомленого споживання інформації та надав учасникам практичні інструменти для збереження психічного здоров’я. У сучасному світі, де інформаційні потоки стають невід’ємною частиною нашого життя, важливо знати, як захистити себе від негативного впливу інформаційного перевантаження.
Що таке інформаційна гігієна?
Інформаційна гігієна — це сукупність знань та практик, спрямованих на зменшення негативного впливу інформації на психічне та фізичне здоров’я людини.
Мета цієї дисципліни — навчитися зберігати власне благополуччя, критично оцінюючи інформацію, яку ми споживаємо щодня.
Як розпізнати інформаційне перевантаження?
Тренерки наголосили на ознаках, які свідчать про інформаційне перенасичення, зокрема:
Щоб уникнути цих проблем, експерти та спікерки рекомендують впроваджувати техніки релаксації, наприклад, прогресивну м’язову релаксацію, яка дозволяє розслабити тіло та розум. Ці вправи спробували на собі учасники/ці тренінгу.
На тренінгу учасники отримали корисні рекомендації, зокрема:
Інтерактивні завдання для учасників
Під час тренінгу учасники брали участь у цікавих практичних завданнях:
Ми закликаємо студентів та викладачів дотримуватись принципів інформаційної гігієни, щоб зберігати власне здоров’я та продуктивність.
Дякуємо всім учасникам тренінгу за активну участь та бажаємо вам успіхів у застосуванні отриманих знань у повсякденному житті!
Реєстрація на подальші заходи Школи лідерства за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1sQgK9nHXf_AjQ3I8yW5qBDjuxTILsn2CXsEezNIfnUA/edit?chromeless=1
Розвиток лідерських якостей студентів /студенток спрямований на реалізацію цілей сталого розвитку (ціль 8. Гідна праця та економічне зростання, ціль 10. Скорочення нерівності ціль 17. Партнерство заради сталого розвитку)
Заходи проходять у межах проєкту “Підтримка дітей та молоді шляхом зміцнення потенціалу низових ініціатив швидкого реагування в Україні – фаза ІІ”, що реалізує громадська організація Асоціація Української Миротворчої Школи за фінансової підтримки Terre des Hommes Germany.
За матеріалами кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти
Редактори: Капліна Інеса, Валявська Альона, Кір’янова Анастасія.
В межах соціально-виховної виробничої практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої…
30 Квітня 2025
У межах дводенного вебінару “Gender dimension in research and innovation”…
30 Квітня 2025
Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній…
29 Квітня 2025
23 квітня 2025 року декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної…
29 Квітня 2025