Запрошуємо всіх небайдужих долучитися та підтримати розвиток молодіжної культури, науки і спорту Запорізького регіону
Vlad Nedilko,
24 Листопада 2024
У стінах Бердянського державного педагогічного університету нещодавно пройшов тренінг “Інформаційна гігієна”: як зберегти психічне здоров’я в умовах інформаційного перевантаження, організований студентами групи 305СР-з кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти у співпраці зі Школою Лідерства БДПУ. Захід підкреслив актуальність усвідомленого споживання інформації та надав учасникам практичні інструменти для збереження психічного здоров’я. У сучасному світі, де інформаційні потоки стають невід’ємною частиною нашого життя, важливо знати, як захистити себе від негативного впливу інформаційного перевантаження.
Що таке інформаційна гігієна?
Інформаційна гігієна — це сукупність знань та практик, спрямованих на зменшення негативного впливу інформації на психічне та фізичне здоров’я людини.
Мета цієї дисципліни — навчитися зберігати власне благополуччя, критично оцінюючи інформацію, яку ми споживаємо щодня.
Як розпізнати інформаційне перевантаження?
Тренерки наголосили на ознаках, які свідчать про інформаційне перенасичення, зокрема:
Щоб уникнути цих проблем, експерти та спікерки рекомендують впроваджувати техніки релаксації, наприклад, прогресивну м’язову релаксацію, яка дозволяє розслабити тіло та розум. Ці вправи спробували на собі учасники/ці тренінгу.
На тренінгу учасники отримали корисні рекомендації, зокрема:
Інтерактивні завдання для учасників
Під час тренінгу учасники брали участь у цікавих практичних завданнях:
Ми закликаємо студентів та викладачів дотримуватись принципів інформаційної гігієни, щоб зберігати власне здоров’я та продуктивність.
Дякуємо всім учасникам тренінгу за активну участь та бажаємо вам успіхів у застосуванні отриманих знань у повсякденному житті!
Реєстрація на подальші заходи Школи лідерства за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1sQgK9nHXf_AjQ3I8yW5qBDjuxTILsn2CXsEezNIfnUA/edit?chromeless=1
Розвиток лідерських якостей студентів /студенток спрямований на реалізацію цілей сталого розвитку (ціль 8. Гідна праця та економічне зростання, ціль 10. Скорочення нерівності ціль 17. Партнерство заради сталого розвитку)
Заходи проходять у межах проєкту “Підтримка дітей та молоді шляхом зміцнення потенціалу низових ініціатив швидкого реагування в Україні – фаза ІІ”, що реалізує громадська організація Асоціація Української Миротворчої Школи за фінансової підтримки Terre des Hommes Germany.
За матеріалами кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти
Редактори: Капліна Інеса, Валявська Альона, Кір’янова Анастасія.
Упродовж 2024–2025 навчального року на кафедрі соціальної роботи та інклюзивної…
27 Червня 2025
Навчальна функція ЮК «Кворум» БДПУ спрямована на поглиблення теоретичних знань…
27 Червня 2025
В умовах соціальної невизначеності базою виробничої практики здобувачів другого (магістерського)…
25 Червня 2025
Попри тривалі повітряні тривоги, постійні обстріли та жахіття війни здобувачі…
25 Червня 2025