Новини
/

Інклюзивна освіта в умовах сучасної школи

Інклюзивна освіта в умовах сучасної школи

Image

Admin

21 Липня 2020

Головні

Викладачі кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації та здобувачі вищої освіти освітньо-професійних програм «Здоров’я людини. Фізична реабілітація» та «Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація» Бердянського державного педагогічного університету взяли участь у Всеукраїнській інтернет-конференції «Інклюзивна освіта в умовах сучасної школи», яка відбулась 16 липня 2020.

Під час конференції було обговорено важливі питання: особливості функціонування інклюзивно-ресурсного центру; гра як засіб розвитку мовлення дітей із розладами аутичного спектра; складові успішної роботи команди супроводу дітей з порушеннями психо-фізичного розвитку; казкотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; дитина з синдромом Дауна в інклюзії: навчання чи соціалізація; партнерство в інклюзії тощо. Особливо корисними, зауважують студенти (Ольга Баришнікова, Олександра Корвегіна, Олена Сєвєріна, Руслан Сухарєв), були теми, що торкались проблем аутизму і дистанційного навчання: недоліки і переваги, лайфхаки і прорахунки. Софія Альянах, Аліна Бистрова, Катерина Кравець, Олександра Улітич відмітили, що цікавою та змістовною була панельна дискусія на тему: «Інклюзія у школі: плюс чи мінус?».

Цей досвід дуже цікавий для педагогів, зокрема вчителів-реабілітологів, оскільки було окреслено труднощі, які виникають під час роботи в інклюзивному класі, а також визначено ефективні підходи для роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами. Також було проаналізовано досвід педагогів, які працюють у системі інклюзивної освіти, методистів та батьків дітей з особливими освітніми потребами.

Учасники конференції отримали: матеріали, що присвячені питанням роботи в інклюзивному класі, дидактичні ігри для дітей з затримкою психічного розвитку; ігри та вправи на розвиток пам’яті та уваги; логіки, моторики, добірку метафоричних  карток та інструкцію для роботи з ними; обговорили особливості взаємодії в інклюзивному класі. Також слухачі отримали добірку документів, що стосуються питання інклюзії та свідоцтво про участь у інтернет-конференції.

Ольга Баришнікова, здобувачка вищої освіти

Спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)

Бердянського державного педагогічного університету

Світлини з архіву кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Викладачі

Цінності

Тренінг

Викладачі

Цінності

Тренінг

Права людини в психологічному вимірі: онлайн-воркшоп на ФППОМ

До Міжнародного дня прав людини на факультеті психолого-педагогічної освіти та…

11 Грудня 2025

Детальніше

Сталий розвиток

Цінності

Студентське життя

Сталий розвиток

Цінності

Студентське життя

Знання, що рятують життя: про безпеку в умовах війни

9 грудня на базі факультетів Фізико-математичної, комп'ютерної та технологічної освіти…

11 Грудня 2025

Детальніше

Підвищення кваліфікації

Студентське життя

Співпраця

Підвищення кваліфікації

Студентське життя

Співпраця

Етика в час війни: огляд циклу вебінарів КЖЕ у розрізі професійної підготовки студентів

Сучасна журналістська освіта неможлива без постійного «звіряння годинників» із практиками,…

11 Грудня 2025

Детальніше

Erasmus+

Цінності

Співпраця

Erasmus+

Цінності

Співпраця

Участь БДПУ в проєкті LECTURE

Представники Бердянського державного педагогічного університету (завідувач кафедри педагогіки Крістіна Петрик,…

11 Грудня 2025

Детальніше