Інтерактив у дії: як студенти опанували сучасні методи навчання англійської мови

Image

Vlad Nedilko,

9 Грудня 2024

Кафедра іноземних мов і методики викладання
СГФ

У сучасному світі освіта швидко змінюється, і вчителі повинні відповідати вимогам часу, інтегруючи в навчальний процес новітні технології та підходи. Цій меті і підпорядкована вибіркова дисципліна «Інтерактивні методи навчання англійської мови» (викладач – доцент Богдана Салюк), яку студенти-третьокурсники ОПП «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)» опановували впродовж осіннього семестру.

Курс складався із семи тематичних модулів, кожен із яких присвячений ключовим аспектам інтерактивного навчання. Уже з перших лекцій студенти занурилися в дослідження основних принципів інтерактивного навчання та класифікації методів.

Окрема увага приділялася темі гейміфікації. Студенти вивчали відмінності між ігровими технологіями та цифровими іграми для навчання (DGBL), а також працювали над створенням власних ігрових завдань. Наприклад, під час одного із занять студенти розробили серію діалогічних ігор для розвитку навичок говоріння та граматичних структур, які можна використовувати під час роботи з учнями різного рівня підготовки.

Курс також розкривав значення взаємодії в класі через групову та парну роботу, включно з концепцією “перевернутого класу”. Студенти аналізували переваги цього підходу в порівнянні з традиційними методами навчання, а також вчилися використовувати онлайн-платформи, такі як Zoom і Gather.Town, для підготовки та проведення уроків.

Важливим компонентом програми став розвиток критичного мислення. Методи, такі як Сократівський діалог, мозковий штурм, дискусії, дебати, прийом “шість капелюхів мислення” та SWOT-аналіз, дозволили студентам інтегрувати елементи проблемного навчання у свої проєкти.

Тема візуалізації навчального матеріалу стала однією з найцікавіших для студентів. Вони створювали інфографіки, розповідали історії за допомогою сторітеллінгу та опановували основи скрайбінгу. Ці методи сприяють кращому засвоєнню матеріалу учнями, особливо візуалами.

Інтерактивні методи оцінювання стали логічним завершенням курсу. Студенти вивчали різні види оцінювання, зокрема рефлексію, самооцінювання та взаємооцінювання, а також тестували цифрові інструменти, такі як Google Forms, Mentimeter та Quizizz.

За підсумками курсу студенти не лише склали залік, але й отримали портфоліо власних розробок, які вони зможуть використовувати у своїй професійній діяльності.

Вибірковий курс «Інтерактивні методи навчання англійської мови» – це чудова можливість для студентів розширити свій педагогічний інструментарій і підготуватися до викликів сучасного освітнього процесу. Адже бути вчителем у ХХІ столітті – це не лише викладати, а й надихати, мотивувати та створювати умови для ефективного та цікавого навчання.

Запрошуємо студентів, які прагнуть стати сучасними викладачами англійської мови, обирати цей курс наступного року та відкривати нові можливості в освітньому просторі!

Богдана Салюк,

доцент кафедри іноземних мов і методики викладання

Сталий розвиток

Студентське життя

Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка

Сталий розвиток

Студентське життя

Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка

Робота з дітьми та молоддю та обмін досвідом в межах соціально-виховної практики

В межах соціально-виховної виробничої практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої…

30 Квітня 2025

Детальніше

Ментальне здоров’я

Конференції

Наука

Ментальне здоров’я

Конференції

Наука

Три голоси про гендер у науці: науковці БДПУ на вебінарі про гендерний вимір інновацій

У межах дводенного вебінару “Gender dimension in research and innovation”…

30 Квітня 2025

Детальніше

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Логоритміка - практичний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній…

29 Квітня 2025

Детальніше

Гостьові лекції

М016 Спеціальна освіта

Співпраця

Гостьові лекції

М016 Спеціальна освіта

Співпраця

Гостьова лекція як простір для обміну ідеями та досвідом

23 квітня 2025 року декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної…

29 Квітня 2025

Детальніше