«Кава + я = щастя»

Image

Admin

7 Квітня 2025

Головні,
Кафедра початкової освіти,
Навчальний відділ,
Соціально-гуманітарна та виховна робота,
Факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв (ФППОМ)
Б013 Початкова освіта
Викладачі
Креативний розвиток
Мистецькі заходи
Освітні технології
Педагогічні інновації
Сталий розвиток
Студентське життя
Студентські проєкти
Цінності

Поєднання традиційно-очного та дистанційної форм навчання – це сучасний підхід, який дозволяє студентам отримувати знання як офлайн, так і онлайн, що значно підвищує їхню гнучкість і ефективність навчального процесу. У межах гібридного навчання  відбулось практичне заняття з методики образотворчого мистецтва для  здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти старшої викладачки кафедри початкової освіти  – Качерової Ольги. 

Під час заняття застосовувались різні формати роботи: проходження інтерактивних завдань, онлайн-дискусія, презентація студентами творчого проєкту «Кава + я = щастя» та практичний майстер-клас, на якому студенти 21 ПО групи експериментували з нетрадиційною технікою – малюванням кавою.

Цей метод малювання сприяє розвитку художніх навичок,  допомагає студентам самовиражатись, адже малювання кавою –  чудовий приклад поєднання мистецтва та експериментального підходу в навчанні.  Замість фарб використовували розчинну каву різної насиченості, що дозволило досягти різних відтінків коричневого кольору. Студенти створювали авторські роботи, передаючи через кольори та тіні свої емоції, настрій і бачення  моря: зображували хвилі, берегову лінію, вітрильник, обрій, намагаючись передати відчуття тиші, гармонії та внутрішньої рівноваги.

Такі заняття дозволяють учасникам розкрити свій творчий потенціал, одночасно розвиваючи увагу до деталей.

Процес малювання кавою проходив у творчій атмосфері: замість фарб використовували розчинну каву різної насиченості, що дозволило досягти різних відтінків коричневого кольору. Студенти створювали авторські роботи, передаючи через кольори та тіні свої емоції, настрій і бачення світу. Темою заняття було “Море спокою” – учасники зображували хвилі, берегову лінію, обрій, намагаючись передати відчуття тиші, гармонії та внутрішньої рівноваги.

Гібридне навчання відкриває нові можливості для студентів і викладачів, дозволяючи обирати зручний для них формат навчання, а використання  цифрових ресурсів розширюють доступ до знань. Застосування творчих методик, таких як малювання кавою, збагачує навчальний процес, роблячи його не лише ефективним, а й натхненним. Завдяки такому підходу освіта стає більш доступною, інтерактивною та студентоорієнтованою.

За матеріалами кафедри початкової освіти

Сталий розвиток

Креативний розвиток

Б061 Журналістика

Сталий розвиток

Креативний розвиток

Б061 Журналістика

Б’юті-процедури чи природність: зустріч у межах дебатного клубу БДПУ

Чергова зустріч дебатерів БДПУ, яка відбулася 4 квітня, була присвячена темі…

7 Квітня 2025

Детальніше

Студентська рада

Педагогічні інновації

Сталий розвиток

Студентська рада

Педагогічні інновації

Сталий розвиток

У Бердянському державному педагогічному університеті відзначили Всесвітній день здоров’я

5 квітня 2025 року в стінах Бердянського державного педагогічного університету…

7 Квітня 2025

Детальніше

Б013 Початкова освіта

Студентські проєкти

Креативний розвиток

Б013 Початкова освіта

Студентські проєкти

Креативний розвиток

Магія сцени: подорож театральним світом

4 квітня 2025 року на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв…

7 Квітня 2025

Детальніше

Наука

Викладачі

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Наука

Викладачі

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Перші міжнародні педагогічні читання пам’яті Є. М. Хрикова

3 квітня 2025 року викладачі та здобувачі кафедри педагогіки факультету…

6 Квітня 2025

Детальніше