Новини
/

Майстерність у дії: індивідуалізація та здоров’язбереження в освітній практиці

Майстерність у дії: індивідуалізація та здоров’язбереження в освітній практиці

Image

Admin

3 Листопада 2025

Б014 Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація,
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації,
Факультет фізичної культури, спорту та здоров’я людини (ФФКСЗЛ)
Педагогічна практика
Сталий розвиток
Стейкхолдери

Практична підготовка є невід’ємною складовою професійного становлення майбутніх учителів біології та основ здоров’я. Саме під час проходження виробничої практики відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь, формуються професійно значущі якості особистості, педагогічна майстерність, здатність до творчого самовираження та самоаналізу. 25 жовтня 2025 року відбулася звітна конференція з виробничої практики здобувачів вищої освіти 3 курсу освітньо-професійної програми «Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація» першого (бакалаврського) освітнього рівня.

Під час виробничої практики здобувачі вищої освіти здійснювали ґрунтовний аналіз тематичних розділів навчальних програм із фахових дисциплін, удосконалювали навички спостереження та аналізу освітнього процесу, узагальнення і систематизації педагогічного досвіду вчителів біології та основ здоров’я. Здобувачі вищої освіти навчилися застосовувати здоров’язбережувальні технології в освітньому процесі, спрямовані на формування культури здоров’я, розвиток навичок саморегуляції, профілактику перевтоми та створення сприятливого психологічного клімату. Майбутні вчителі усвідомили значення здоров’язбережувального підходу як важливої складової педагогічної діяльності, що забезпечує збереження фізичного, психічного й соціального благополуччя учнів, сприяє формуванню у них мотивації до здорового способу життя та гармонійному розвитку особистості.

Під час звітної конференції з виробничої практики майбутні вчителі біології та основ здоров’я здійснили саморефлексію власних досягнень, критично осмислили труднощі, з якими зіштовхнулися, та шляхи їх подолання. 

Відгуки здобувачів освіти:

Золочевська Катерина: «Практика відкрила переді мною нові можливості: допомогла вдосконалити професійні вміння, налагодити комунікацію з учнями різного віку, відчути командний дух педагогічного колективу. Отриманий досвід стане міцним підґрунтям для формування мене як успішного й креативного фахівця. Під час виробничої практики я навчилася ефективно застосовувати здоров’язбережувальні технології в освітньому процесі, спрямовані на підтримання фізичного, психічного та емоційного благополуччя здобувачів освіти. Цей досвід став важливим етапом мого професійного й особистісного зростання».

Гармашова Наталія: «Виробнича практика стала для мене надзвичайно цінним досвідом. Дистанційний формат сприяв професійному зростанню, дав змогу активно застосовувати сучасні технології та інноваційні методики навчання. Завдяки постійному зв’язку з учнями та викладачами я відчувала підтримку, мотивацію та натхнення для подальшого саморозвитку».

Буняєв Максим: «Період практики був надзвичайно цікавим і пізнавальним. Я отримав багато позитивних емоцій, поглибив знання, навчився ефективно застосовувати здоров’язбережувальні технології, спрямовані на створення безбар’єрного освітнього середовища, у якому враховуються індивідуальні освітні потреби кожного учня. Практична діяльність допомогла усвідомити важливість індивідуалізації освітнього процесу як умови розвитку особистості, збереження психологічного комфорту та формування позитивної мотивації до навчання».

Петрієва Поліна: «Практика сприяла розвитку моїх професійних навичок, формуванню індивідуального стилю викладання та набуттю цінного педагогічного досвіду. Я змогла реалізувати власні ідеї, перевірити себе на стійкість і зрозуміти, що педагогічна діяльність вимагає постійного експериментування, пошуку нових ідей та творчого підходу. Цей досвід утвердив мене у виборі професії».

Звітна конференція залишила позитивні враження та мотивувала учасників до подальшого вдосконалення. Бажаємо подальших успіхів та професійного зростання!

Доктор педагогічних наук, професор 
кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації 
Бердянського державного педагогічного університету 
Світлана Хатунцева

Студентська рада факультету

Можливості

Студентське життя

Студентська рада факультету

Можливості

Студентське життя

Студентське самоврядування в дії: досвід БДПУ на ІХ Конгресі УСЛ у Чернівцях

З 12 по 14 грудня Чернівці стали майданчиком для об’єднання…

18 Грудня 2025

Детальніше

Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін БДПУ презентує творчий проєкт “Музичні майстри Вінниччини”

Композиторська діяльність вихідців з Вінниччини є яскравим прикладом розвитку музичного…

18 Грудня 2025

Детальніше

Студентська наука

Підсумкова атестація

Випускники

Студентська наука

Підсумкова атестація

Випускники

Другий захист магістерських робіт здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)

12-17 грудня на кафедрі біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації факультету фізичної…

18 Грудня 2025

Детальніше

Студентське життя

Креативний розвиток

Викладачі

Студентське життя

Креативний розвиток

Викладачі

Різдвяна зірка в БДПУ

16 грудня 2025 року в Бердянському державному педагогічному університеті відбувся…

18 Грудня 2025

Детальніше