Новий крок у реалізації Темпус-проекту

Image

Admin

19 Лютого 2016

Головні

17 лютого ц. р. на базі Компетентнісного центру інклюзивної освіти БДПУ відбулося засідання методичної ради університеті, на якому слухалося питання про впровадження навчальних модулів, розроблених у межах спільного європейського проекту Темпус-4 «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами й організаціями», в навчальний процес Бердянського державного педагогічного університету. В обговоренні питання взяли участь проректор з науково-педагогічної роботи, доцент Ігор Рогозін, директори інститутів, декани факультетів, їхні заступники з навчальної роботи, завідувачі кафедр університету. Голова методичної ради, професор Наталя Сосницька вказала на значущість і перспективність упровадження навчальних дисциплін, розроблених міжнародним консорціумом, для підвищення якості підготовки фахівців освітньої сфери.

_DSC6414 _DSC6401

У доповіді директор Компетентнісного центру інклюзивної освіти професор Лариса Казанцева зазначила, що виконуючи зобов’язання перед Європейською Комісією (грантодавцем) та університетами-партнерами щодо імплементації Грантової Угоди, Бердянський державний педагогічний університет має широкі можливості використовувати навчально-методичні надбання міжнародного консорціуму. Крім того, вона звернула увагу присутніх на сучасне обладнання Компетентнісного центру інклюзивної освіти й закликала спільно використовувати ресурси центру щодо методичного супроводу інклюзивної освіти і педагогічної діяльності в умовах гетерогенного середовища різних типів навчальних закладів, організовувати на його базі онлайн-конференції, вебінари, круглі столи, психологічні й педагогічні майстерні для спільного розв’язання проблем гетерогенності, інклюзивної освіти тощо.

_DSC6394 _DSC6412

Координатор проекту в БДПУ професор Ольга Гуренко в своїй доповіді виклала логіку розробки навчальних модулів: каталог компетенцій – деталізовані карти компетенцій для порогового, базового й просунутого рівнів – навчальні модулі. Вона розкрила сутність тематичних кластерів для бакалаврату, магістратури, аспірантури; дала детальну характеристику навчальних модулів та окремих модульних елементів; ознайомила присутніх з електронним навчально-методичним ресурсом, розміщеним на загальному сайті Темпус-проекту.

Одностайним рішенням методична рада БДПУ затвердила навчальні модулі проекту Темпус-4 «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами й організаціями», й ухвалила: відповідно до Грантової Угоди проекту та двосторонньої Угоди між Фондовим Університетом Хільдесхайм (бенефіціар) і БДПУ (співбенефіціар) факультетам та інститутам розглянути пропозиції Компетентнісного центру інклюзивної освіти БДПУ щодо упровадження навчальних модулів тематичного кластеру для бакалаврату, магістратури й аспірантури в навчальний процес БДПУ та внести корективи до варіативної частини робочих навчальних планів на 2016-17 н. р.

 «Університетське Слово»
(за матеріалами та світлинами
Компетентнісного центру інклюзивної освіти БДПУ)

 

Викладачі

Студентське життя

Сталий розвиток

Викладачі

Студентське життя

Сталий розвиток

Перший крок до мрії – власного університетського автобуса

Сьогодні в Бердянському державному педагогічному університеті відбулася знакова подія. Університет…

20 Серпня 2025

Детальніше

Наука

Профорієнтація

Студентське життя

Наука

Профорієнтація

Студентське життя

Літо, яке надихає: незабутня подорож до карпатського краю

Липень для факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного…

15 Серпня 2025

Детальніше

Викладачі

Цінності

Співпраця

Викладачі

Цінності

Співпраця

Участь викладачів кафедри психології у проєкті незламності

Доцентка кафедри психології ФППОМ Євгенія Кочерга взяла участь у масштабному…

13 Серпня 2025

Детальніше

Студентське життя

Цінності

Студентське життя

Цінності

Подорож, що залишиться в серці назавжди

З 4 по 10 серпня 2025 року викладачі та студенти…

12 Серпня 2025

Детальніше