Підсумки та перспективи роботи науково-проблемних груп кафедри психології

Image

Admin

14 Червня 2024

Головні
БДПУ
Освіта
ФППОМ

Завершення навчального року — час підводити підсумки та планувати подальшу діяльність. Тож керівники науково-проблемних груп кафедри психології факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ провели підсумкові засідання, на яких проаналізували діяльність груп за рік та виокремили перспективні напрямки подальшої роботи.

Науково-проблемні групи кафедри психології активно працюють не перший рік під керівництвом досвідчених викладачів – доценти Ольга Фролова та Наталія Сердюк, старша викладачка Вікторія Федорик. Тематика роботи груп охоплює актуальні напрямки сучасної психології та відповідає Цілям сталого розвитку:  «Проблема впливу гендерних стереотипів на професійну ідентифікацію молоді», «Психологія прокрастинації особистості студента-психолога», «Формування професійної компетентності майбутніх психологів».

Робота науково-проблемних груп упродовж навчального року була насичена різноманітними активностями (наукові дослідження,  майстер-класи, воркшопи, семінари, диспути), а науково-практичні здобутки учасників груп представлені в Збірнику тез наукових доповідей здобувачів вищої освіти БДПУ на Днях науки — 2024.(https://drive.google.com/file/d/1lo0qP0QGyDwbbBMBU47ByWuJcZnp06Ou/view).

Результати наукових здобутків гуртківців також були висвітлені на конференціях закладів вищої та фахової передвищої освіти України (Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро), Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Одеський педагогічний фаховий коледж). А результати неформальної освіти здобувачів підтверджені відповідними сертифікатами (https://bdpu.org.ua/faculties/fppom/structure-fppom/kaf-psihologiya/elearning-kaf-psihologiya/neformalna-osvita/neformalna-osvita-zdobuvachiv-vyshchoi-osvity/).

Слід зазначити, що гуртківці є активними учасниками заходів, які проводить навчальна психолого-консультативна лабораторія БДПУ (завідувачка – Вікторія Федорик) та Tatohub.Бердянськ, що підвищує рівень їх загальних і професійних компетенцій згідно з вимогами освітньо-професійних програм спеціальності 053 Психологія.

Науково-дослідницька діяльність здобувачів вищої освіти є важливим складником освітнього процесу та засобом формування професіоналізму майбутніх психологів. Чітка організація такої діяльності сприяє поглибленому засвоєнню теоретичних знань, формуванню науково-пошукових та дослідницьких здібностей, дозволяє найповніше виявити індивідуальність кожного здобувача.

Бажаємо подальших наукових досягнень!

За матеріалами кафедри психології

Педагогічні інновації

Освітні технології

Викладачі

Педагогічні інновації

Освітні технології

Викладачі

Робота з дітьми та молоддю та обмін досвідом в межах соціально-виховної практики

В межах соціально-виховної виробничої практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої…

30 Квітня 2025

Детальніше

Ментальне здоров’я

Викладачі

Гендерна рівність

Ментальне здоров’я

Викладачі

Гендерна рівність

Три голоси про гендер у науці: науковці БДПУ на вебінарі про гендерний вимір інновацій

У межах дводенного вебінару “Gender dimension in research and innovation”…

30 Квітня 2025

Детальніше

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Логоритміка - практичний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній…

29 Квітня 2025

Детальніше

Співпраця

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

М016 Спеціальна освіта

Співпраця

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

М016 Спеціальна освіта

Гостьова лекція як простір для обміну ідеями та досвідом

23 квітня 2025 року декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної…

29 Квітня 2025

Детальніше