Пітчинг ідей. Фандрайзинг у соціальній роботі

Image

Admin

29 Травня 2025

Б231 Соціальна робота та практична психологія,
Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка,
Кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти,
Факультет дошкільної, спеціальної та соціальної освіти (ФДССО)
Викладачі
Освітні технології
Педагогічна практика
Педагогічні інновації
Сталий розвиток
Студентське життя
Цінності

Здобувачі і здобувачки другого курсу спеціальності І10 «Соціальна робота та консультування» складали залік із дисципліни «Фандрайзинг у соціальній роботі» у форматі пітчингу власних соціальних проєктів. Така форма підсумкового оцінювання вже кілька років поспіль застосовується в курсі, адже дозволяє ефективно закріпити отримані знання через практичну діяльність.

Упродовж семестру студенти працювали над розробкою ідеї проєкту, опановували базові принципи фандрайзингу, вивчали технології залучення ресурсів і комунікації з донорами. На фінальному етапі кожен і кожна презентували свої ініціативи, орієнтовані на вирішення соціальних проблем у громадах.

Метою курсу було сформувати у студентів цілісне уявлення про фандрайзинг як практику залучення ресурсів для реалізації некомерційних соціальних, освітніх та дослідницьких ініціатив. Програма передбачає також розвиток практичних навичок підготовки фандрайзингових кампаній, побудови партнерств і представлення власних ідей у публічному просторі.

Відгуки від здобувачів:

«Курс із фандрайзингу залишив приємні враження та дав корисні практичні знання. Особливо сподобався формат заліку — захист проєкту. Це дало можливість не лише застосувати теоретичні знання, а й попрацювати над реальною ініціативою, яка може покращити життя громади. Дякую викладачам за підтримку, цікаві завдання та мотивацію діяти!»

«Ця дисципліна стала для мене дуже цінною та практичною. Було багато корисної інформації про механізми залучення ресурсів, роботу з донорами, написання грантових заявок та створення ефективних соціальних проєктів. Найбільше запам’яталась робота над власною ідеєю – це дало можливість не просто слухати, а й одразу застосовувати знання.»

«Здивувало, наскільки фандрайзинг – це не про гроші, а про побудову довіри, стратегії й відповідальність. З собою забираю розуміння того, як важливо вміти чітко формулювати мету, доносити її до інших і створювати довіру. Ця дисципліна однозначно стане у пригоді в майбутній професійній діяльності, особливо тим, хто планує працювати з громадами, НУО чи запускати власні соціальні ініціативи.»

Викладання дисципліни здійснювали:

  • Катерина Володимирівна Петровська, завідувачка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти, доцентка;
  • Алла Богданівна Мельничук, асистентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти, доцентка.

Знайомство студентів/ок з новими формами роботи на практиці відбувається на виконання Цілей сталого розвитку. ЦСР 4: Якісна освіта, ЦСР 10: Скорочення нерівності, ЦСР 16: Мир, справедливість та сильні інституції.

Алла Мельничук, асистентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти

Наука

Студентські проєкти

Наукові заходи

Наука

Студентські проєкти

Наукові заходи

Студентський проєкт з інтеграції ШІ у викладання інформатики здобув визнання на Всеукраїнському рівні

Кафедра комп’ютерних технологій та інформатики має чергову причину пишатися! Віктор…

4 Червня 2025

Детальніше

Наука

Можливості

Викладачі

Наука

Можливості

Викладачі

Science & Tech Fest 2025 - фестиваль де наука та технології з’єднують тих, хто формує майбутнє

31 травня 2025 вже вшосте відбулася масштабна подія, яка об’єднала…

3 Червня 2025

Детальніше

Можливості

Викладачі

Можливості

Викладачі

БДПУ реалізує нові тренди вищої освіти України

Викладачі соціально-гуманітарного факультету вперше запровадили міждисциплінарну освітньо-наукову програму «Літературно-мистецький менеджмент»,…

2 Червня 2025

Детальніше

Випускники

Педагогічна практика

Випускники

Педагогічна практика

Успішно завершили виробничу практику випускники-бакалаври спеціальності Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво)

Успішно завершили шеститижневу виробничу практику з Методики проведення уроків інтегрованого…

2 Червня 2025

Детальніше