Практична підготовка магістрів

Image

Admin

18 Липня 2025

Б014 Середня освіта (Музичне мистецтво та англійська мова),
Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін,
Факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв (ФППОМ)
Педагогічна практика

Виробнича практика є важливою і невід’ємною складовою частиною освітнього процесу та професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності А4.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво). Так з 28 квітня 2025 р. по 25 травня 2025 року здобувачі І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Середня освіта (музичне мистецтво) проходили виробничу практику на кафедрі теорії та методики навчання мистецьких дисциплін. Виробнича практика відбувалася зі здобувачами І (бакалаврського ) рівня вищої освіти  та мала на меті поглибити та закріпити теоретичні знання здобувачів з фахових дисциплін: практикум вокально-хорової підготовки (постановка голосу, хорове диригування), практикум інструментально-виконавської підготовки (основний музичний інструмент), а  також удосконалення практичних навичок, необхідних для роботи у закладах вищої освіти.

Проведена практика сприяла формуванню у здобувачів педагогічної майстерності, творчо-дослідницького підходу до музично-педагогічної діяльності, формуванню загальних та фахових компетентностей, обґрунтованому вибору та використанню сучасних засобів, форм та методів навчання, стимулювала пізнавальну самостійність та ініціативність, творче мислення майбутніх викладачів музичного мистецтва та підготувала магістрів до подальшої самостійної діяльності з обраної спеціальності.

Під керівництвом доценток кафедри Олени Бузової та Вікторії Григор’євої практиканти залучились до освітнього процесу кафедри, познайомилися з принципами роботи викладачів спеціальності А4.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) та з правилами організації й проведення аудиторних занять. У ході спостереження та проведення  аудиторних занять практиканти удосконалили навички аналізу та складання планів-конспектів індивідуальних занять з хорового диригування, основного музичного інструменту та постановки голосу, вміння активно використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології у процесі підготовки до проведення зазначених занять.

Під час звітної конференції за результатами проходження практики відбулось об’єктивне оцінювання майбутніх викладачів музичного мистецтва та висловлені побажання та рекомендації щодо подальшого вдосконалення набутих під час практики компетентностей та програмних результатів навчання.

Олена Бузова та Вікторія Григор’єва

Роботодавці

Підсумкова атестація

Стейкхолдери

Роботодавці

Підсумкова атестація

Стейкхолдери

Успішна атестація студентів кафедри комп’ютерних технологій та інформатики

У Бердянському державному педагогічному університеті на кафедрі комп’ютерних технологій та…

16 Липня 2025

Детальніше

Крок до відзнаки: у БДПУ обрали кандидатів на обласну стипендію

У Бердянському державному педагогічному університеті відбувся попередній відбір кандидатів на…

14 Липня 2025

Детальніше

Програми

Можливості

Сталий розвиток

Програми

Можливості

Сталий розвиток

Інтелектуальний прорив у фінансове майбутнє БДПУ

Завершилася фінальна сесія масштабної Програми професійного розвитку академічних менеджерів –…

14 Липня 2025

Детальніше

Ваша університетська пошта стала кращою! Що нового?

Повідомляємо вам, що ІТ-відділ університету провів масштабне оновлення корпоративної поштової…

14 Липня 2025

Детальніше