Практика на базі інклюзивної театральної групи

Image

Admin

24 Квітня 2025

Кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти,
Факультет дошкільної, спеціальної та соціальної освіти (ФДССО)
Б231 Соціальна робота та практична психологія
Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка
Викладачі
Освітні технології
Педагогічна практика
Педагогічні інновації
Сталий розвиток
Студентське життя
Цінності

У межах соціально-виховної (виробничої) практики студенти другого курсу спеціальності 231 «Соціальна робота» освітньо-професійної програми «Соціальна робота та практична психологія» мають змогу зануритися у реальне професійне середовище, обравши той напрям, який найбільше відповідає їхнім інтересам. Одним із таких напрямів є робота з інклюзивними групами – важливий вектор сучасної соціальної сфери.

Цьогоріч студентка Шетілової  Дар’я 205 СР-з групи обрала для проходження практики інклюзивну театральну майстерню, що працює в місті Київ. Вона мала змогу не лише спостерігати за роботою групи, а й стати частиною творчого процесу: долучитися до розробки програми занять, адаптації вправ для учасників з ментальними порушеннями, а також створення формату для онлайн-занять.

У тісній співпраці з тренерами та координаторами студентка допомагала проводити заняття з основ сценарної майстерності. Практика стала не лише випробуванням, а й джерелом натхнення та глибоких професійних усвідомлень.

«Це був мій перший досвід роботи з людьми з інвалідністю. Я знаю, що в майбутньому моя діяльність буде пов’язана з різними групами людей, тому вважаю важливим отримати цей досвід вже під час навчання. Практика під керівництвом досвідчених фахівців дала мені можливість діяти в безпечному середовищі, побачити свої сильні та слабкі сторони, і зрозуміти, що варто вдосконалити», — поділилася своїми враженнями студентка-практикантка Дар’я.

«Ми з учасниками швидко знайшли спільну мову: спілкувалися, обговорювали спільні інтереси. Атмосфера в групі була спокійна і доброзичлива, кожен мав простір для самовираження. Навіть трішки шкода, що практика минула так швидко».

Керівниця практики, асистентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Алла Мельничук, зазначає:

«Інклюзивні формати роботи – це не лише важлива частина професійної підготовки фахівця соціальної сфери, а й потужний інструмент реалізації Цілей сталого розвитку. Зокрема, ЦСР 4 – Якісна освіта, ЦСР 10 – Скорочення нерівності, та ЦСР 16 – Мир, справедливість та сильні інституції».

Досвід Дар’ї ще раз доводить, що соціальна робота – це про взаємодію, емпатію та готовність працювати з реальними викликами. А театр, як простір інклюзії, виявився чудовою сценою для перших кроків у професії.

За матеріалами

здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 205 СР-з групи Шетілової  Дар’ї,

асистентки кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Алли Мельничук

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Співпраця

Студентське життя

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Співпраця

Студентське життя

Здобувач БДПУ Микола Оверченко увійшов до складу Молодіжної ради при Голові Верховної Ради України

18 квітня 2025 року в Києві відбулося перше установче засідання…

24 Квітня 2025

Детальніше

Цінності

Викладачі

Наука

Цінності

Викладачі

Наука

Візит експертів «Міжнародного фонду дослідження освітньої політики» до БДПУ

В межах моніторингового дослідження стану розбудови інституційної спроможності переміщених закладів…

24 Квітня 2025

Детальніше

Викладачі

Програми

Студентські проєкти

Викладачі

Програми

Студентські проєкти

Міжнародна співпраця в дії: ініціатива БДПУ в межах Програми eTwinning

15 квітня 2025 року команда Бердянського державного педагогічного університету (викладачки…

23 Квітня 2025

Детальніше

Освітні технології

НУШ

Викладачі

Освітні технології

НУШ

Викладачі

Інтелектуальний батл «Суперпедагог» об’єднав талановиту молодь педагогічних коледжів з різних областей України

22 квітня 2025 року на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв…

23 Квітня 2025

Детальніше