Результати виробничої практики здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) з проведення уроків «Мистецтво» у ЗЗСО

Image

Vlad Nedilko,

12 Грудня 2024

Кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін
ФППОМ

З 28.10 2024 р. по 23.11.2024 р. тривала виробнича практика з проведення уроків курсу «Мистецтво» у закладах загальної середньої освіти здобувачів 4-го курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво). Завдання якісної практичної підготовки випускників-бакалаврів стоїть гостро особливо зараз, коли більшість закладів освіти переведені на дистанційну форму навчання. Реалізація зазначених завдань у межах підготовки компетентного спеціаліста відбувається саме під час проходження здобувачами активної виробничої практики.

Мета виробничої практики – формування у здобувачів практичних умінь та навичок проведення уроків курсу «Мистецтво» у старших класах закладів загальної мистецької освіти, фахових здібностей, індивідуального стилю поведінки та діяльності, необхідних для майбутньої професії в оптимально наближених до роботи за фахом умовах. Саме практична діяльність студентів у ЗЗСО дає їм змогу пізнати та випробувати себе у ролі вчителя, закріпити власні професійні інтереси, переконатися у своїй психологічній готовності до педагогічної діяльності, поглибити психолого-педагогічні знання.

Досягти зазначеної мети та впоратися з усіма поставленими завданнями здобувачам допомагали керівники практики – доцентки кафедри ТМНМД Олена Бузова та Вікторія Григор’єва. Під їх керівництвом здобувачами була вивчена уся необхідна документація вчителя мистецтва, розглянуто календарно-тематичне планування уроків «Мистецтво» у 8-11 класах.

Особливої уваги під час проходження практики з метою організації якісного освітнього процесу було приділено опануванню та використанню на уроках «Мистецтво» цифрових освітніх інструментів. Під час підготовки до проведення уроків здобувачі активно створювали та у подальшому використовували мультимедійний та інтерактивний контент за допомогою цифрових інструментів (Gamma, LearningApps, Sway). Особливою популярністю у практикантів користувався сервіс Learning. Apps.org –  цифровий  інструмент для створення навчальних ігор та ігрових вправ задля перевірки й закріплення знань учнів і розвитку їх пізнавального інтересу. Це створювало нові можливості як для вчителя так і для учнів, ще більше занурюючи їх у захоплюючий світ мистецтва.

Також протягом практики студенти здійснювали не тільки навчальну, але й виховну роботу у ЗЗСО. Ними було розроблено сценарій виховного заходу мистецького спрямування для учнів старших класів.

Активну участь і допомогу у плануванні роботи практикантів брав вчитель з відповідного предмету, завжди допомагаючи порадами та детальним аналізом проведених уроків. З метою безпеки учасників освітнього процесу ми не вказуємо базу практики і висловлюємо подяку керівництву ЗЗСО та педагогічним працівникам за допомогу в організації виробничої практики.

Доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін

Вікторія Григор’єва

Освітні технології

Студентське життя

Цінності

Освітні технології

Студентське життя

Цінності

Робота з дітьми та молоддю та обмін досвідом в межах соціально-виховної практики

В межах соціально-виховної виробничої практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої…

30 Квітня 2025

Детальніше

Гендерна рівність

ARSDOCENDI

Наука

Гендерна рівність

ARSDOCENDI

Наука

Три голоси про гендер у науці: науковці БДПУ на вебінарі про гендерний вимір інновацій

У межах дводенного вебінару “Gender dimension in research and innovation”…

30 Квітня 2025

Детальніше

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьові лекції

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьові лекції

Логоритміка - практичний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній…

29 Квітня 2025

Детальніше

Викладачі

М016 Спеціальна освіта

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Викладачі

М016 Спеціальна освіта

Б016 Логопедія. Спеціальна психологія

Гостьова лекція як простір для обміну ідеями та досвідом

23 квітня 2025 року декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної…

29 Квітня 2025

Детальніше