Штучний інтелект на допомогу вчителям і викладачам

Image

Vlad Nedilko,

26 Грудня 2024

Кафедра іноземних мов і методики викладання
СГФ

Напередодні Різдвяних свят викладачі кафедри іноземних мов і методики викладання не зупиняються і  продовжують працювати над удосконаленням своїх компетентностей для покращення освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті.

Так, 23 грудня доцентки кафедри Оксана Дуброва та Олена Кондратьєва відвідали онлайн-воркшоп «Можливості Gemini для вищої освіти», організований за підтримки Міністерства освіти і науки України. Адже для сучасних педагогів є очевидним, що в умовах війни цифрові технології стали невід’ємною частиною української освіти, забезпечуючи безперервність навчального процесу. І саме Gemini, як передовий AI-інструмент від Google, пропонує широкі можливості для освітян. Модератори заходу Вікторія Лещенко, Микола Попадюк, Павел Червоний та Людмила Кухар розглянули найважливіші інструменти Gemini, які можна використовувати на заняттях, а саме: генерація навчальних матеріалів та адаптація їх під різні рівні складності, створення інтерактивних завдань та тестів, автоматизація перевірки робіт, персоналізація навчального контенту та мультимодальна взаємодія.

Проте акцент на воршкшопі був зроблений саме на тому, який інструментарій для розробки тестових завдань різного формату та складності може запропонувати Gemini. Ця платформа дозволяє створювати завдання з множинним вибором, відкриті питання, завдання на встановлення відповідностей та True/False формати. При розробці тестів викладач може налаштовувати рівень складності, автоматично генерувати варіанти відповідей та створювати детальні пояснення до правильних відповідей. Процес створення тестів починається з введення теми та ключових понять, після чого система допомагає сформулювати питання та варіанти відповідей. Важливою функцією є можливість експорту тестів у різні формати та їх подальше редагування. Система зберігає створені тести для повторного використання та модифікації, що значно економить час викладача при підготовці до занять. Платформа також дозволяє налаштовувати параметри оцінювання та створювати адаптивні тести, які змінюють рівень складності залежно від відповідей здобувачів.

Отже, в умовах дистанційного навчання Gemini допомагає педагогам створювати якісний освітній контент, враховуючи індивідуальні потреби здобувачів.

За матеріалами кафедри іноземних мов і методики викладання

Студентське життя

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Можливості

Студентське життя

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Можливості

Здобувач БДПУ Микола Оверченко увійшов до складу Молодіжної ради при Голові Верховної Ради України

18 квітня 2025 року в Києві відбулося перше установче засідання…

24 Квітня 2025

Детальніше

Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка

Педагогічна практика

Освітні технології

Б231 Соціальна робота та соціальна педагогіка

Педагогічна практика

Освітні технології

Практика на базі інклюзивної театральної групи

У межах соціально-виховної (виробничої) практики студенти другого курсу спеціальності 231…

24 Квітня 2025

Детальніше

Наука

Цінності

Викладачі

Наука

Цінності

Викладачі

Візит експертів «Міжнародного фонду дослідження освітньої політики» до БДПУ

В межах моніторингового дослідження стану розбудови інституційної спроможності переміщених закладів…

24 Квітня 2025

Детальніше

Студентські проєкти

Освітні технології

Викладачі

Студентські проєкти

Освітні технології

Викладачі

Міжнародна співпраця в дії: ініціатива БДПУ в межах Програми eTwinning

15 квітня 2025 року команда Бердянського державного педагогічного університету (викладачки…

23 Квітня 2025

Детальніше