Новини
/

Виробнича педагогічна практика студентів-філологів: досвід та результати

Виробнича педагогічна практика студентів-філологів: досвід та результати

Image

Admin

24 Грудня 2025

Б014 Середня освіта (англійська мова і зарубіжна література),
Б035 Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька),
Головні,
Кафедра іноземних мов і методики викладання,
Кафедри української та зарубіжної літератури і порівняльного літературознавства,
Соціально-гуманітарний факультет (СГФ)
Викладачі
Студентське життя

У рамках навчального процесу студенти-бакалаври освітніх програм „Середня освіта (англійська мова і зарубіжна література)” та „Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)” успішно завершили виробничу педагогічну практику. Керівники практики – доцент Оксана Дуброва і викладач Ольга Коробова (кафедра іноземних мов і методики викладання), доценти  Ганна Табакова та Тетяна Свіца (кафедра країнської та зарубіжної літератури і порівняльного літературознавства) супроводжували роботу здобувачів і на звітній конференції відзначили їхні найкращі досягнення.

Практика проходила на базі провідних навчальних закладів міста Бердянська в дистанційному форматі, а саме на базі двох авторитетних освітніх закладів Запорізької області: гімназії № 7 „Меотида” та Бердянської гімназії № 16 Бердянської міської ради. Гімназія „Меотида” є сучасним навчальним закладом, що відзначається високим рівнем викладання іноземних мов та інноваційними підходами до освітнього процесу. У свою чергу Бердянська гімназія № 16 – це заклад з багаторічними традиціями якісної освіти та досвідченим педагогічним колективом, який створив сприятливі умови для професійного зростання майбутніх педагогів.

Враховуючи сучасні реалії та можливості цифрових технологій, виробнича практика проводилася в дистанційному форматі. Це дозволило студентам отримати цінний досвід роботи з онлайн-платформами для навчання, освоїти сучасні методи викладання іноземних мов у цифровому середовищі та адаптувати традиційні педагогічні прийоми до умов дистанційного навчання. Протягом практики студенти-практиканти провели цикл занять з англійської мови та зарубіжної літератури, розробивши уроки різних типів з використанням комунікативного підходу, інтерактивних методів та мультимедійних ресурсів.

У межах уроків англійської мови особлива увага приділялася розвитку всіх мовленнєвих навичок учнів, включаючи говоріння, аудіювання, читання та письмо. На заняттях із зарубіжної літератури студенти знайомили учнів з творами світової літературної класики, розвивали навички літературного аналізу, критичного мислення та культурної компетентності. Виробнича практика завершилася успішно. Студенти-бакалаври продемонстрували високий рівень теоретичної підготовки та здатність застосовувати знання на практиці, уміння планувати та проводити уроки в дистанційному форматі, навички роботи з сучасними освітніми технологіями, педагогічний такт та здатність налагоджувати контакт з учнями, а також творчий підхід до організації навчального процесу.

Методисти базових шкіл відзначили відповідальне ставлення практикантів до виконання професійних обов’язків, їхню ініціативність та прагнення до професійного розвитку. Проходження виробничої практики на базі Бердянських гімназій стало важливим етапом у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів англійської мови та зарубіжної літератури. Студенти отримали безцінний практичний досвід, який стане міцним фундаментом для їхньої подальшої педагогічної діяльності. Дистанційний формат практики продемонстрував свою ефективність та відкрив нові можливості для професійного становлення майбутніх фахівців освітньої галузі.

За матеріалами кафедри іноземних мов і методики викладання

Студентські проєкти

Викладачі

Цінності

Студентські проєкти

Викладачі

Цінності

Культура толерантності як складова професійної підготовки здобувачів вищої освіти: підсумки роботи науково-практичного гуртка за I семестр 2025–2026 н. р.

Початок 2025–2026 навчального року на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв…

24 Грудня 2025

Детальніше

Наука

Підвищення кваліфікації

Міжнародні стажування

Наука

Підвищення кваліфікації

Міжнародні стажування

Професійний розвиток викладачів кафедри іноземної мови і методики викладання: стратегії інтеграції у глобальний освітній простір

Підсумки роботи викладачів кафедри іноземних мов і методики викладання за…

24 Грудня 2025

Детальніше

Педагогічні інновації

Студентські проєкти

Викладачі

Педагогічні інновації

Студентські проєкти

Викладачі

Впевнені кроки у науці: захист курсових робіт здобувачів вищої освіти

16 грудня здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 31ПО групи…

24 Грудня 2025

Детальніше

Відкриті лекції

Викладачі

Акредитація

Відкриті лекції

Викладачі

Акредитація

Енергетика майбутнього: Інтелектуальні Smart Grid системи

22 грудня 2025 року до Дня енергетика України кандидаткою технічних…

24 Грудня 2025

Детальніше