Виробнича практика – важливий засіб формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології та основ здоров’я

Image

Admin

19 Грудня 2022

Головні
БДПУ
Освіта

У грудні 2022 р. відбулася звітна конференція з виробничої практики здобувачів вищої освіти 4 курсу освітньо-професійної програми «Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація» першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) денної форми навчання (керівники практики: професор кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Світлана Хатунцева, доценти Світлана Кара, Наталя Пешенична).

Особливістю цього виду практики було не тільки вдосконалення вмінь та навичок спостерігати та аналізувати освітній процес, узагальнювати та систематизувати педагогічний досвід, проводити освітню роботу з учнями з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей, але й вдосконалення практичних умінь та навичок підготовки та проведення уроків з біології та основ здоров’я різних типів та видів із застосуванням здоров’язбережувальних педагогічних технік.
Учасниками конференції було акцентовано увагу на тому, що сучасний вчитель має відповідати професійним вимогам, які дозволять йому проєктувати освітній процес як здоров’язбережувальний, до змісту якого належить: здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології; здійснювати профілактично-просвітницьку роботу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни; формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя; зберігати особисте фізичне та психічне здоров’я під час професійної діяльності тощо.
Під час звітної конференції учасники заходу обговорили основні проблеми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із застосуванням здоров’язбережувальних педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання. Здобувачі вищої освіти поділилися досвідом застосування оздоровчих технік, пов’язаних із безпосереднім впливом на функціональний стан різних органів та систем організму (гімнастики для очей, дихальної гімнастики тощо) та технік, що сприяють запобіганню станам перевтоми, гіподинамії школярів (фізкультурні паузи тощо).
Звітна конференція відбулася у творчій атмосфері, співпраці та взаємоповаги. Студенти з ентузіазмом представляли педагогічний досвід у формі фото-, відеозвітів, презентацій; обмінювалися яскравими враженнями та емоціями, ділилися досвідом, ідеями, пропозиціями, проблемами.
Підбиваючи загальний підсумок практичної діяльності, вкотре було підтверджено, що «без практики – теорія марна, після практики теорія – очевидна». Забезпечення здоров’язбережувальної спрямованості освітньої діяльності здобувачів вищої освіти у вищому закладі освіти є важливою умовою ефективності цілеспрямованого процесу професійної підготовки майбутніх учителів біології та основ здоров’я.

Руслан Сухарєв, Ольга Баришнікова,
здобувачі вищої освіти 4 курсу освітньо-професійної програми
«Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація»
Світлини з архіву здобувачів вищої освіти

Конференції

Наука

Наукові заходи

Конференції

Наука

Наукові заходи

Наука без кордонів: молодіжні ініціативи та наукові перспективи в умовах релокації

13-14 травня 2025 року кафедра економіки, менеджменту та фінансів Бердянського…

15 Травня 2025

Детальніше

Наукові заходи

Викладачі

Наукові заходи

Викладачі

Етикет у дії: підсумкова презентація студентських методичних знахідок в БДПУ

14 травня на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв доценткою кафедри…

15 Травня 2025

Детальніше

День вишиванки

Цінності

Мистецькі заходи

День вишиванки

Цінності

Мистецькі заходи

Незабутня зустріч

14 травня на платформі Zoom відбулася зустріч викладачів і студентів…

15 Травня 2025

Детальніше

Сталий розвиток

Наука

Наукові заходи

Сталий розвиток

Наука

Наукові заходи

Круглий стіл «Сучасні технології у фізичній культурі та спорті»: конструктивний науковий діалог у межах Днів науки БДПУ

14 травня 2025 року на кафедрі фізичної культури, спорту та…

15 Травня 2025

Детальніше