Запрошуємо всіх небайдужих долучитися та підтримати розвиток молодіжної культури, науки і спорту Запорізького регіону
Vlad Nedilko,
2 Грудня 2024
Завершення навчального семестру – це період підведення підсумків, прогнозування необхідних корективів, удосконалення освітнього процесу. У відповідності до Стратегії Розвитку БДПУ викладачі та здобувачі вищої освіти впроваджують модель підготовки фахівця на засадах і принципах інноваційності, толерантності, професійної компетентності, соціальної відповідальності.
У рамках вивчення освітньої компоненти «Проєктування та організація інклюзивного середовища» (викладач: Наталя Захарова, кандидат педагогічних наук, доцент) освітня діяльність здобувачів академічної групи М12СР зосереджувалися на засвоєнні різних програмових завдань: основи проектування і функціонування інклюзивного середовища закладу освіти; формування готовності магістра до професійної діяльності, партнерської взаємодії з гетерогенними групами в інклюзивному освітньому просторі; професійно-особистісний розвиток фахівця тощо.
Одним із актуальних прикладних напрямів сучасної освітньої інклюзії здобувачі визнали реалізацію системи тьоторства як організованої форми індивідуальної підтримки учня з особливими освітніми потребами, допомога дитині досягати максимальних навчальних результатів, розвивати свої здібності та соціалізуватися.
Посада асистента вчителя в закладах освіти вже активно реалізується; впровадження ж посади асистента дитини є на часі, проте ускладнюється сучасною ситуацією та потребою створення безпечного освітнього простору для дітей у багатьох регіонах України.
Але за душу бере розуміння та ставлення до соціально значущої діяльності асистента вчителя й асистента дитини наших здобувачів, які опановують професію педагога соціального та соціального працівника як провідного фокусу освітньо-професійної програми 231 Соціальна робота «Соціальна педагогіка».
З дозволу здобувачів пропоную фрагменти есе на тему: «Я – тьютор дитини з особливими освітніми потребами».
Бути впевненим у важливості своєї роботи— це велика відповідальність і безцінний досвід. Це рутинна педагогічна праця над тим, щоб дитина отримала доступ до знань, спілкування, соціалізації взагалі. І кожен наш студент/ка, впевнений/на, що дитини має бути незалежною від особливостей, мати право на повноцінне дитяче життя й успішне майбутнє, а наша місія – допомагати в цьому кожному і кожній, бо я – тьютор дитини з особливими освітніми потребами.
За матеріалами
В межах соціально-виховної виробничої практики здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої…
30 Квітня 2025
У межах дводенного вебінару “Gender dimension in research and innovation”…
30 Квітня 2025
Гостьові лекції з освітньої компоненти «Логоритміка та ігри в логопедичній…
29 Квітня 2025
23 квітня 2025 року декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної…
29 Квітня 2025