Доцент БДПУ на міжнародному науковому заході «Моделі дисциплінарного провадження» у ролі експерта з освітнього права

Image

Admin

1 Липня 2025

Б081 Право,
Кафедра правознавства,
Соціально-гуманітарний факультет (СГФ),
Юридична клініка
Викладачі
Інтернаціоналізація
Наука

26-27 червня 2025 року кандидат педагогічних наук, доцент кафедри правознавства БДПУ Мирошниченко Володимир Олександрович взяв участь онлайн у Міжнародному науковому івенті – «Моделі дисциплінарного провадження» («MODELS OF DISCIPLINARY PROCEEDINGS») на базі Академії в Пйотркуві Трибунальському (Польща). Це один із наймолодших державних академічних університетів у Польщі, який орієнтується на всебічний та динамічний розвиток.

Академія та наукове об’єднання «Юридично-адміністративна клініка» як головні організатори мали на меті здійснити спробу осмислити проблеми, повʼязані з усіма можливими моделями дисциплінарного провадження та знайти відповідні етичні підходи до їх застосування у професійному середовищі.

Володимир Олександрович виступив як запрошений експерт з освітнього права від України у секції «Модель дисциплінарного провадження у початковій та середній школі» з доповіддю «Дисциплінарна відповідальність вчителів в Україні: захист прав вчителів та забезпечення якісного освітнього середовища» («Disciplinary Responsibility of Teachers in Ukraine: Protecting Teachers’ Rights and Ensuring a Quality Educational Environment»).

Мірошниченко В.О. був єдиним представником від України на цьому заході та у доповіді розкрив такі важливі аспекти теми: учителі в Україні користуються академічною свободою, принципом, закріпленим в освітніх реформах, зокрема в концепції «Нова українська школа». Ця свобода надає освітянам незалежність у виборі методів навчання, змісту та професійного розвитку, сприяючи творчості та мотивації. Проте ця автономія повинна бути збалансована з інституційним наглядом та колективними інтересами, часто за посередництва педагогічних рад, щоб індивідуальні свободи не суперечили цілям навчального закладу або благополуччю учнів. Забезпечення якісного освітнього середовища вимагає подвійного підходу: підтримання високих професійних стандартів через справедливі дисциплінарні процеси та підтримка професійного зростання вчителів. Водночас останні пропозиції передбачають більш суворі заходи проти вчителів, причетних до булінгу або співпраці з ворожими окупаційними силами, включаючи пониження в посаді або втрати професійного статусу.

Таким чином, доцент Бердянського державного педагогічного університету ґрунтовно познайомив польські науково-педагогічні кола з сучасними дисциплінарними процесами щодо вітчизняних освітян та підтримкою професійного зростання вчителів в Україні.

За матеріалами кафедри правознавства

Підвищення кваліфікації

Викладачі

Інноваційні технології

Підвищення кваліфікації

Викладачі

Інноваційні технології

Участь викладачів кафедри психології у проєкті незламності

Доцентка кафедри психології ФППОМ Євгенія Кочерга взяла участь у масштабному…

13 Серпня 2025

Детальніше

Студентське життя

Цінності

Студентське життя

Цінності

Подорож, що залишиться в серці назавжди

З 4 по 10 серпня 2025 року викладачі та студенти…

12 Серпня 2025

Детальніше

Цінності

Цінності

Майстер-класи, що єднають

Дві суботи поспіль у Трускавці було по-особливому тепло та творчо.…

4 Серпня 2025

Детальніше

Можливості

Наука

Підвищення кваліфікації

Можливості

Наука

Підвищення кваліфікації

Викладачі БДПУ долучились до міжнародної програми «AI Mindset in Entrepreneurial Spaces»

Викладачі кафедри економіки, менеджменту та фінансів Бердянського державного педагогічного університету…

4 Серпня 2025

Детальніше