Запрошуємо всіх небайдужих долучитися та підтримати розвиток молодіжної культури, науки і спорту Запорізького регіону

Admin
1 Липня 2025
26-27 червня 2025 року кандидат педагогічних наук, доцент кафедри правознавства БДПУ Мирошниченко Володимир Олександрович взяв участь онлайн у Міжнародному науковому івенті – «Моделі дисциплінарного провадження» («MODELS OF DISCIPLINARY PROCEEDINGS») на базі Академії в Пйотркуві Трибунальському (Польща). Це один із наймолодших державних академічних університетів у Польщі, який орієнтується на всебічний та динамічний розвиток.
Академія та наукове об’єднання «Юридично-адміністративна клініка» як головні організатори мали на меті здійснити спробу осмислити проблеми, повʼязані з усіма можливими моделями дисциплінарного провадження та знайти відповідні етичні підходи до їх застосування у професійному середовищі.
Володимир Олександрович виступив як запрошений експерт з освітнього права від України у секції «Модель дисциплінарного провадження у початковій та середній школі» з доповіддю «Дисциплінарна відповідальність вчителів в Україні: захист прав вчителів та забезпечення якісного освітнього середовища» («Disciplinary Responsibility of Teachers in Ukraine: Protecting Teachers’ Rights and Ensuring a Quality Educational Environment»).
Мірошниченко В.О. був єдиним представником від України на цьому заході та у доповіді розкрив такі важливі аспекти теми: учителі в Україні користуються академічною свободою, принципом, закріпленим в освітніх реформах, зокрема в концепції «Нова українська школа». Ця свобода надає освітянам незалежність у виборі методів навчання, змісту та професійного розвитку, сприяючи творчості та мотивації. Проте ця автономія повинна бути збалансована з інституційним наглядом та колективними інтересами, часто за посередництва педагогічних рад, щоб індивідуальні свободи не суперечили цілям навчального закладу або благополуччю учнів. Забезпечення якісного освітнього середовища вимагає подвійного підходу: підтримання високих професійних стандартів через справедливі дисциплінарні процеси та підтримка професійного зростання вчителів. Водночас останні пропозиції передбачають більш суворі заходи проти вчителів, причетних до булінгу або співпраці з ворожими окупаційними силами, включаючи пониження в посаді або втрати професійного статусу.
Таким чином, доцент Бердянського державного педагогічного університету ґрунтовно познайомив польські науково-педагогічні кола з сучасними дисциплінарними процесами щодо вітчизняних освітян та підтримкою професійного зростання вчителів в Україні.

За матеріалами кафедри правознавства
17 листопада відбулася урочиста церемонія посвяти першокурсників факультету фізико–математичної, комп’ютерної…
18 Листопада 2025
Факультет фізичної культури, спорту та здоров’я людини Бердянського державного педагогічного…
17 Листопада 2025
14 листопада 2025 року на платформі Zoom відбулася захоплююча гостьова…
17 Листопада 2025
14 листопада 2025 року молоді дослідники освітньо-професійної програми «Фінанси, банківська…
17 Листопада 2025