Методологічний семінар «Провідницькі ідеї поліпарадигмального підходу управління освітою (психологічний аспект)»

Image

Vlad Nedilko,

27 Жовтня 2024

Архів
ФППОМ

25 жовтня 2024 року відбувся фінальний захід Тижня педагогіки на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв – методологічний семінар «Провідницькі ідеї поліпарадигмального підходу управління освітою (психологічний аспект)», на якому учасники ознайомилися з сучасними тенденціями в управлінні освітою, зокрема з психологічними аспектами керівництва й лідерства.

Спікерами виступили викладачі кафедри педагогіки: кандидат педагогічних наук, професор Василь Крижко та кандидатка педагогічних наук, доцентка Ольга Старокожко. Під час семінару було  представлено провідницькі ідеї поліпарадигмального підходу, який пропонує новітній погляд на керівництво у сфері освіти, орієнтуючись на взаємозалежність і гнучкість у підходах до управління. Також були розглянуті тонкощі ключових понять: «керівництво», «лідерство» та «провідництво», що, як зазначили спікери, мають різне значення в побудові ефективного освітнього середовища. Особливий акцент зробили на стратегіях поліпарадигмальності, що сприяють інтеграції різних підходів у створення гармонійного й динамічного освітнього простору.

Цікаві доповіді представили також здобувачі вищої освіти. Зокрема, Андрій Скляров, здобувач третього освітньо-наукового рівня, зробив спробу розкрити проблему «Непарадигмальних (позапарадигмальних) явищ», звернувши увагу на необхідність урахування факторів, які виходять за межі загальноприйнятих педагогічних підходів. Ілона Саксонік, здобувачка другого (магістерського) рівня освіти, представила аналіз раціональних та ірраціональних аспектів в управлінні освітою, акцентуючи на важливості балансу між ними для досягнення цілей освітньої діяльності. Основну увагу звернули на те, як психологічні фактори впливають на управління освітніми закладами, з’ясували ключові відмінності між цими концептами.

Методологічний семінар став важливою подією для педагогічної спільноти, яка прагне знайти ефективні шляхи управління освітою в умовах постійних змін і викликів. Розглянуті наукові ідеї та практичні підходи до впровадження поліпарадигмального управління засвідчили, що інновації в цій сфері здатні осучаснити освітній процес, сприяючи розвитку освітніх закладів та створенню продуктивного освітнього середовища. 

За матеріалами кафедри педагогіки

Студентське життя

Волонтерство

Студентське життя

Волонтерство

Майстерність допомагати: завершення навчального року у Школі волонтерів

Упродовж 2024–2025 навчального року на кафедрі соціальної роботи та інклюзивної…

27 Червня 2025

Детальніше

Навчання і практика студентів спеціальності «Право» на базі Юридичної клініки «Кворум» БДПУ

Навчальна функція ЮК «Кворум» БДПУ спрямована на поглиблення теоретичних знань…

27 Червня 2025

Детальніше

Роботодавці

Освітні технології

Співпраця

Роботодавці

Освітні технології

Співпраця

Найвища кар’єрна сходинка – це коли тобі кажуть “дякую”

В умовах соціальної невизначеності базою виробничої практики здобувачів другого (магістерського)…

25 Червня 2025

Детальніше

Педагогічна практика

Педагогічна практика

Вчитель мистецтва – творча особистість!

Попри тривалі повітряні тривоги, постійні обстріли та жахіття війни здобувачі…

25 Червня 2025

Детальніше