Портфоліо з сучасного танцю: креативний підхід до професійної підготовки майбутніх хореографів

Image

Vlad Nedilko,

22 Грудня 2024

Кафедра хореографії та фітнесу
ФФКСЗЛ
хореографія

Особистий бренд у сучасному танці — це ключ до того, як танцівник може визначити свою унікальність, привернути увагу до своєї творчості та вибудувати зв’язок з аудиторією. У сучасному танці, де інтерпретація руху та емоцій є важливою частиною вираження, особистий бренд часто базується на поєднанні технічних навичок, стилю та індивідуальності. Унікальний почерк, професійна присутність у соціальних мережах, технічні навички та інновації, емоційна виразність і інтерпретація, колаборації та участь у освітніх і культурних проєктах та майстер-класах, у фестивалях і конкурсах тощо – важливі аспекти розвитку власного бренду хореографа.

За рекомендацією стейкхолдерів у підготовку здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 024 Хореографія Бердянського державного педагогічного університету було впроваджено роботу над особистим портфоліо. Так, під час опанування освітньої компоненти «Теорія і методика викладання сучасного сценічного танцю» (викладачка – завідувачка і доцентка кафедри хореографії та фітнесу Юлія Тараненко) студенти 3 курсу розробили та презентували портфоліо з сучасного танцю.

Здобувачка Христина Омельченко розробила своє портфоліо у вигляді яскравої та якісної презентації, слайди містили інформацію про себе, про тривалий танцювальний досвід, підвищення своєї танцювальної майстерності завдяки участі у майстер класах провідних танцівників України. Також Христина зосередила увагу на участі у Всеукраїнських та Міжнародних науково-практичних конференціях та на створенні танцювальних комбінацій в стилі jazz-modern, етюдів тощо та продемонструвала міні-виставу в форматі відеотанцю, обов’язково в кінці зазначила всі посилання на особисті соціальні мережі.

Дар’я Хоролець  розробила своє портфоліо у вигляді відеопрезентації, де розповіла про себе, про свій шлях у хореографічному мистецтві, про досвід роботи у Запорізькому муніципальному театрі танцю, про свої перші кроки у сучасному танці та особистий розвиток у БДПУ під час вивчення дисципліни. У кінці представила свою творчу роботу «Код нації», де окрім виконавчої майстерності продемонструвала балетмейстерські здібності. У своєму портфоліо здобувачка Поліна Броваренко розповіла про свій танцювальний шлях та чому вирішила стати професійним хореографом, поділилася своїми досягненнями в складі учасниці танцювального колективу та про шлях оволодіння навичками сучасного танцю в БДПУ. Софія Возненко створила своє портфоліо, розробивши власний сайт, який містив наступну інформацію: «Мої перші кроки в сучасному танці», «Моя історія в БДПУ» та «Мої роботи», де в майбутньому роботодавець може ознайомитися з усіма набутими Софією компетентностями.

Карина Савченко презентувала своє портфоліо у вигляді презентації, де розповіла про свій танцювальний шлях, про свої перші кроки у сольних виступах та про педагогічну діяльність в танцювальному колективі, де паралельно з навчанням апробує всі знання на практиці.

Особистий бренд у сучасному танці — це поєднання технічної майстерності, емоційної виразності та стратегічного підходу до просування себе як артиста, хореографа та балетмейстера.

Портфоліо з сучасного танцю відіграє важливу роль у професійному становленні студентів-хореографів і є ефективним інструментом для конкурентоспроможності на ринку праці. Його основні переваги включають: демонстрацію професійних досягнень, підкреслення індивідуальності, розширення професійних можливостей, засіб самопрезентації, розвиток навичок рефлексії, підвищення впевненості.

Презентацію портфоліо здобувачами вищої освіти можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=h4hX3fQWxds .

Портфоліо є не лише способом підбиття підсумків навчання з ОК, а й інструментом для побудови кар’єри в умовах сучасного ринку праці, де творчість і самопрезентація мають велике значення.

За матеріалами кафедри хореографії та фітнесу

Б014 Середня освіта (Математика)

Стейкхолдери

Б014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Б014 Середня освіта (Математика)

Стейкхолдери

Б014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Зустріч гарантів ОПП cпеціальності «Середня освіта» факультету ФМКТО зі стейкхолдерами

24 квітня відбулася зустріч членів робочих груп освітньо-професійних програм підготовки…

25 Квітня 2025

Детальніше

Конкурси

Популяризація науки

Цінності

Конкурси

Популяризація науки

Цінності

Всеукраїнський студентський професійний творчий конкурс наукових робіт зі спеціальності «Середня освіта (Технології)»

16 квітня 2025 року на факультеті математики, природничих наук та…

25 Квітня 2025

Детальніше

Б013 Початкова освіта. Практична психологія (СТН)

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Б013 Початкова освіта. Інформатика (СТН)

Б013 Початкова освіта. Практична психологія (СТН)

Д011 Освітні, педагогічні науки PhD

Б013 Початкова освіта. Інформатика (СТН)

Трансформаційні сенси реформи НУШ і провідництво вчителя

16 квітня 2025 року у Бердянському державному педагогічному університеті відбулася…

25 Квітня 2025

Детальніше

Педагогічні інновації

Інноваційні технології

Студентське життя

Педагогічні інновації

Інноваційні технології

Студентське життя

Практика завершилась — досвід залишився

23.04.2025 р. у здобувачів вищої освіти 403ДО групи спеціальності 012…

25 Квітня 2025

Детальніше