Запрошуємо всіх небайдужих долучитися та підтримати розвиток молодіжної культури, науки і спорту Запорізького регіону
Admin
23 Червня 2025
На кафедрі хореографії та фітнесу факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини відбулася підсумкова атестація здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальностей 024 Хореографіята014 Середня освіта (Хореографія), що стало значущим кроком на шляху професійного становлення студентів, засвідчивши рівень сформованості їхніх загальних і фахових компетентностей відповідно до вимог освітньо-професійних програм та підтверджуючи їхні результати навчання в Бердянському державному педагогічному університеті.
До складу комісії підсумкової атестації увійшли завідувачка кафедри хореографії та фітнесу, кандидатка педагогічних наук, доцентка Юлія Тараненко та старша викладачка кафедри хореографії та фітнесу Тетяна Фурманова. Очолив комісію директор Закладу позашкільної освіти палацу дітей та молоді Бердянської міської ради Запорізької області Олег Балабан.
Програма підсумкової атестації здобувачів спеціальності 024 Хореографія передбачала як теоретичну, так і практичну складові. Теоретичний компонент реалізовувався через тестування на платформі Moodle, що охоплювало широкий спектр дисциплін хореографічного циклу. Практична частина складалася з двох завдань. Перше — демонстрація методичної та виконавської компетентностей: студенти виконували вправи з класичного та народно-сценічного танців, доповнюючи практику вербальним описом. Друге завдання перевіряло балетмейстерські здібності студентів: сценарний план хореографічного спектаклю на актуальну тематику, презентація спектаклю.
Результати вразили: студенти денної форми навчання представили спектакль «Історія Соломії Крушельницької», а здобувачі заочної форми — «Спогади про життя». Обидва хореографічні спектаклі підтвердили високий рівень професійної майстерності.
Метою підсумкової атестації здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія). Фітнес було виявлення рівня готовності до роботи в закладах загальної середньої та позашкільної освіти. Теоретична частина включала тестові завдання з психолого-педагогічної та професійної підготовки у форматі Moodle.
Теоретико-методичний та практичний блоки передбачали два завдання: презентація плану-конспекту уроку або заняття з хореографії та його практичне проведення (фрагмент), сценарний план тематичної концертної програми, з демонстрацією відео постановочної діяльності танцювальної композиції. Студенти обох форм навчання показали гідний рівень фахової підготовки, творчий підхід та педагогічну майстерність.
Підсумкова атестація студентів-хореографів, попри складні умови тимчасового переміщення університету, підтвердила високий рівень їхньої професійної підготовки та глибоку мотивацію до творчої самореалізації. Демонстровані результати засвідчили не лише якісне опанування освітніх програм, а й вміння адаптуватися до нових викликів, проявляти креативність та зберігати художній рівень у складних обставинах. Професійність випускників є свідченням життєздатності української мистецької освіти!
Бажаємо кожному з них подальших звершень на творчому та професійному шляху!
За матеріалами кафедри хореографії та фітнесу
20 червня на факультеті фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти пройшов…
23 Червня 2025
З 18 по 20 червня ц.р. перша проректорка університету, професорка…
23 Червня 2025
20 червня 2025 року на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв…
23 Червня 2025
Викладачі та студенти кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації …
23 Червня 2025