Новини
/

Професійне зростання майбутніх учителів початкових класів: підсумки виробничої практики

Професійне зростання майбутніх учителів початкових класів: підсумки виробничої практики

Image

Admin

25 Травня 2025

А3 Початкова освіта,
Б013 Початкова освіта. Англійська мова (СТН),
Б013 Початкова освіта. Інформатика (СТН),
Б013 Початкова освіта. Практична психологія (СТН),
Головні,
Кафедра педагогіки,
Кафедра початкової освіти,
Факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв (ФППОМ)
Викладачі
НУШ
Педагогічна практика

Виробнича практика є важливою складовою професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів, адже саме вона забезпечує синтез теоретичних знань і практичного досвіду. 19 травня здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти групи 31ПО спеціальності 013 Початкова освіта факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету відзвітували про успішне проходження виробничої практики в закладах загальної середньої освіти, яку здійснювали під керівництвом кандидатки педагогічних наук, доцентки, завідувачки кафедри педагогіки Крістіни Петрик та асистентки кафедри початкової освіти Тетяни Фатьянової.

Виробнича практика стала ключовим компонентом професійного становлення майбутніх учителів, сприяючи вдосконаленню педагогічних умінь, розвитку комунікативної компетентності, креативного мислення та формуванню професійної рефлексії, адже дала студентам змогу випробувати й адаптувати свої знання в умовах шкільної реальності.

Особливу увагу здобувачі вищої освіти приділяли плануванню та проведенню уроків, організації виховних заходів, а також пошуку власного стилю педагогічної взаємодії з молодшими школярами. Майбутні вчителі активно впроваджували інноваційні методи навчання, інтерактивні технології, цифрові освітні ресурси, а також елементи медіаосвіти. Такий підхід сприяв не лише підвищенню зацікавленості учнів, а й розвитку їхнього критичного мислення, самостійності та творчої активності.

Виробнича практика стала не лише важливим етапом професійного зростання студентів, а й яскравим прикладом ефективного поєднання теоретичної підготовки в університеті з практичною діяльністю в школі. Вона продемонструвала готовність майбутніх педагогів до роботи в умовах Нової української школи та підтвердила їхню мотивацію бути активними, компетентними й відкритими до змін учителями.

За матеріалами кафедр педагогіки та початкової освіти

Викладачі

Наука

Сталий розвиток

Викладачі

Наука

Сталий розвиток

Незламні університети: презентація результатів моніторингового дослідження

30 вересня 2025 року у символічному просторі – підземній школі…

3 Жовтня 2025

Детальніше

Наука

Наука

Наукова атестація: маємо попередні результати

Бердянський державний педагогічний університет отримав попередні результати державної атестації закладів…

3 Жовтня 2025

Детальніше

Цінності

Популяризація науки

Викладачі

Цінності

Популяризація науки

Викладачі

Здобуваємо досвід відповідального батьківства

29 вересня 2025 року відбувся психологічний воркшоп «5 мов любові»…

3 Жовтня 2025

Детальніше

Гостьові лекції

Стейкхолдери

Гостьові лекції

Стейкхолдери

Гостьова лекція для магістрів - біологів від вчителя - практика

Зустрічі із досвідченими фахівцями є запорукою успішної підготовки здобувачів освіти…

3 Жовтня 2025

Детальніше