Тренінг як технологія формування здоров’язбережувальної компетентності

Image

Admin

14 Травня 2024

Головні
БДПУ
Освіта
ФФКСЗЛ

8 травня 2024 викладачі та студенти кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету відвідали гостьову лекцію на тему: «Тренінг як технологія формування здоров’язбережувальної компетентності» докторки педагогічних наук, професорки, декана природничого факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка Руслани Романюк у межах роботи Відкритого міжуніверситетського лекторію «Професійно-методична підготовка педагога з проблем природничої освіти».

Тренінг є ефективною технологією формування здоров’язбережувальної компетентності, оскільки це інтерактивний метод навчання, спрямований на практичне засвоєння знань та навичок учасниками. Лекторка наголосила, що основними характеристиками тренінгу є активна позиція учасників, взаємодія та обмін досвідом, а також спільна робота над розв’язанням практичних завдань. Під час застосування елементів тренінгу формується здоров’язбережувальна компетентність шляхом активного впливу на свідомість та поведінку здобувачів освіти.

Під час заходу було наголошено на основних етапах тренінгу: визначення цілей та завдань, планування змісту та методів проведення, підбір необхідного матеріалу; ознайомлення учасників з метою та порядком проведення тренінгу, формулювання очікуваних результатів; проведення практичних вправ, дискусій, групової роботи для засвоєння конкретних знань та навичок; обговорення отриманих результатів, висвітлення власних думок та вражень, обмін досвідом та формулювання висновків, закріплення отриманих знань та рекомендацій для подальшого самостійного розвитку. Таким чином, тренінг є ефективним інструментом для формування здоров’язбережувальної компетентності, оскільки він дозволяє активно залучати учасників до процесу навчання та стимулює їх до саморозвитку.

Такі заходи сприяють обміну ідеями, стимулюють самопізнання, створюють сприятливу атмосферу для відкритої дискусії.

Доктор педагогічних наук, професор

кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Бердянського державного педагогічного університету

Світлана Хатунцева

Світлини з архіву кафедри

Волонтерство

Студентське життя

Волонтерство

Студентське життя

Майстерність допомагати: завершення навчального року у Школі волонтерів

Упродовж 2024–2025 навчального року на кафедрі соціальної роботи та інклюзивної…

27 Червня 2025

Детальніше

Навчання і практика студентів спеціальності «Право» на базі Юридичної клініки «Кворум» БДПУ

Навчальна функція ЮК «Кворум» БДПУ спрямована на поглиблення теоретичних знань…

27 Червня 2025

Детальніше

Співпраця

Роботодавці

Освітні технології

Співпраця

Роботодавці

Освітні технології

Найвища кар’єрна сходинка – це коли тобі кажуть “дякую”

В умовах соціальної невизначеності базою виробничої практики здобувачів другого (магістерського)…

25 Червня 2025

Детальніше

Педагогічна практика

Педагогічна практика

Вчитель мистецтва – творча особистість!

Попри тривалі повітряні тривоги, постійні обстріли та жахіття війни здобувачі…

25 Червня 2025

Детальніше