Новини
/

Всеукраїнська олімпіада з хореографії: крок до професійного розвитку майбутніх фахівців

Всеукраїнська олімпіада з хореографії: крок до професійного розвитку майбутніх фахівців

Image

Admin

17 Березня 2025

Б014 Середня освіта (Хореографія). Фітнес,
В.6.03.Хореографічне мистецтво,
Кафедра хореографії та фітнесу,
Факультет фізичної культури, спорту та здоров’я людини (ФФКСЗЛ)
Олімпіади

Всеукраїнська студентська олімпіада з хореографії є важливим етапом у підготовці майбутніх фахівців, яка сприяє підвищенню якості підготовки кваліфікованих фахівців, активізації освітньо-пізнавальної діяльності студентів, мотивації до професійного зростання та самовираження.

14 березня 2025 року на кафедрі хореографії та фітнесу БДПУ відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з хореографії, який проходив у дистанційному форматі в синхронному режимі, зібрав здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей «Хореографія» та «Середня освіта (Хореографія)» з різних куточків України та за її межами. Цей захід надав учасникам чудову можливість перевірити та вдосконалити свої професійні навички, а також оцінити здатність до творчого самовираження та втілення художньо-естетичних ідей у хореографії.

Учасники олімпіади змагалися в трьох основних номінаціях: для здобувачів освіти спеціальностей «Хореографія» та «Середня освіта (Хореографія)» 1-3 курсів — базовий рівень фахових хореографічних компетентностей, а також для студентів 4-го курсу — вищий рівень фахових хореографічних компетентностей.

Завдання конкурсу включали теоретичні та практичні етапи, серед яких тестування на платформі MOODLE, виконання педагогічно-методичного завдання, презентація есе на тему «Образ ідеального хореографа» та відео танцювальної композиції, присвяченої культурним традиціям українського народу та актуальним тенденціям сучасного українського суспільства, завдяки якому визначався рівень виконавської та балетмейстерської компетентності майбутніх хореографів.

Відносно пропозицій членів журі минулого року (Н.Учкіна, К.Піліпішина), в програму Олімпіади було включено завдання на перевірку методичної компетентності – розробку та вивчення з учасниками олімпіади танцювальної комбінації. Таким чином, здобувачі вищої освіти мали змогу не лише продемонструвати свої танцювальні здібності, а й показати свою готовність до педагогічної діяльності, вміння працювати з аудиторією, методично грамотно подавати матеріал в умовах онлайн конференції.

Оцінювання учасників олімпіади здійснювали стейкхолдери та викладачі кафедри хореографії та фітнесу БДПУ. Голова журі — доцентка кафедри, кандидат педагогічних наук, заслужена працівниця культури України Олена Мартиненко. Членами журі були: завідувачка кафедри хореографії та фітнесу, доцентка Юлія Тараненко, завідувачка відділом освіти Бердянської міської ради Тетяна Фурманова; членкиня робочої групи ОПП «Хореографія», випускниця 2015 року, «Відмінник освіти», методист, керівниця танцювального гуртка «Центр естетичного виховання Хортицького району» Запорізької міської ради Надія Учкіна, докторка філософії, керівниця гуртка хореографії Личаківського будинку дитячої та юнацької творчості м. Львів Юлія Скиба, а також старші викладачі кафедри Наталя Кривунь та Олександра Мельник.

Дружня атмосфера, чітка та злагоджена робота журі сприяли об’єктивному оцінюванню і визначенню пережниці, якою стала  здобувачка вищої освіти 3 курсу спеціальності 024 «Хореографія» денної форми навчання Христина Омельченко.

Другі місця розділили здобувачки вищої освіти 3 курс (Дар`я Хоролець) та 4 курс (Аліна Полюхіна) спеціальності 024 «Хореографія».

Третє місце посіла здобувачка вищої освіти 3 курсу спеціальності 014 «Середня освіта (Хореографія)» Христина Вознюк.

За результатами обговорення результатів Олімпіади членами журі було висунуто пропозиції: готувати до Олімпіади запис відео танцювальної комбінації, залучати концертмейстерів до виконання педагогічно-методичного завдання (Олена Мартиненко); регламентувати розробку танцювальної комбінації до 16 або 24 тактів (Юлія Скиба).

Проведення олімпіади є не лише оцінкою рівня підготовки студентів, але й платформою для обміну досвідом, стимулювання творчої ініціативи та вдосконалення педагогічних і методичних навичок. Це важливий етап у процесі підвищення якості освіти в галузі хореографії та сприяння професійному розвитку майбутніх фахівців.

За матеріалами кафедри хореографії та фітнесу

Наука

Цінності

Сталий розвиток

Наука

Цінності

Сталий розвиток

Незламні університети: презентація результатів моніторингового дослідження

30 вересня 2025 року у символічному просторі – підземній школі…

3 Жовтня 2025

Детальніше

Наука

Наука

Наукова атестація: маємо попередні результати

Бердянський державний педагогічний університет отримав попередні результати державної атестації закладів…

3 Жовтня 2025

Детальніше

Студентське життя

Цінності

Сталий розвиток

Студентське життя

Цінності

Сталий розвиток

Здобуваємо досвід відповідального батьківства

29 вересня 2025 року відбувся психологічний воркшоп «5 мов любові»…

3 Жовтня 2025

Детальніше

Стейкхолдери

Гостьові лекції

Стейкхолдери

Гостьові лекції

Гостьова лекція для магістрів - біологів від вчителя - практика

Зустрічі із досвідченими фахівцями є запорукою успішної підготовки здобувачів освіти…

3 Жовтня 2025

Детальніше